10 znakova upozorenja koji pokazuju da stvarate nerelevantan sadržaj

Uz koncept “sadržaj je sve” dogodila se i poplava sadržaja na internetu. Pojavila se štetna zabluda da je ključ proizvesti što više sadržaja.

Razmišljajući o nedavnim ažuriranjima algoritama koja smo vidjeli, jasno je da nam Google pokušava nešto reći – da biramo kvalitetu umjesto kvantitete.

Tvrdimo da sadržaj više nije sve. Kvaliteta je postala sve.

Pod ovom tvrdnjom želimo reći da je bolje imati manje sadržaja, koji je iznimno vrijedan, nego obilje sadržaja loše kvalitete.

Kao pisci sadržaja, moramo se usredotočiti na pružanje vrijednih informacija našim čitateljima u svemu što pišemo i objavljujemo. Ponekad to znači da je potrebno prepoznati stvaramo li nerelevantan sadržaj.

Evo 10 znakova upozorenja da je vrijeme za reviziju vaše strategije sadržaja:

Organski promet je minimalan

Sa sigurnošću se može reći da ako nitko ne pretražuje temu o kojoj pišete, šanse da dobijete značajnu količinu prometa na svojoj stranici su male do nikakve.

Da biste stvorili vrijedan i relevantan sadržaj, morate znati koje informacije vaša publika traži.

Uložite vrijeme da upoznate svoju publiku – koje su njihove dnevne uloge i odgovornosti, s kojim se izazovima suočavaju, kako pronalaze informacije i konzumiraju sadržaj, koje su njihove poslovne potrebe.

Ove informacije pružit će vam mnogo uvida i pomoći će vam pri istraživanju ključnih riječi.

Istraživanje ključnih riječi nije dio vašeg procesa stvaranja sadržaja

Istraživanje ključnih riječi apsolutno je neophodno kako biste uravnotežili svoj SEO i napore u pisanju sadržaja.

Izrada uredničkog kalendara koji će privući organsku vidljivost gotovo je nemoguća ako jasno ne razumijete:

  • Upiti za pretraživanje.
  • Teme o kojima se raspravljalo unutar aktivnosti.
  • Pitanja koja ljudi postavljaju na internetu.

Korištenjem istraživanja ključnih riječi za usmjeravanje vaših napora u razvoju sadržaja, osigurat ćete da pišete o pojmovima i temama koje se traže. To će vam dati bolje šanse za rangiranje i pomoći će vam da dosegnete pravu publiku.

Čitatelji pronalaze vaš sadržaj, ali ga ne čitaju

Promatrajući metrike kao što su stopa napuštanja početne stranice i vrijeme provedeno na stranici, možete steći dobar osjećaj koliko su čitatelji zainteresirani za vaš sadržaj.

Ako vidite visoku stopu napuštanja stranice i malo vremena provedenog na stranici, to znači da korisnici ne smatraju sadržaj posebno vrijednim ili da ne pruža informacije koje su im potrebne.

Obično se ovaj problem može povezati s različitim namjerama pretraživanja; međutim, to također može imati veze s čitljivošću ili formatom sadržaja.

Velika pojavljivanja i niske stope klikanja također mogu biti znak da vašem sadržaju nešto nedostaje. U ovom slučaju, postoje načini na koje možete prilagoditi elemente označavanja stranice, kao što su naslov i opis. To će stranicu učiniti relevantnijom i potaknuti korisnike da kliknu na stranicu.

Ciljate pogrešne ključne riječi

Namjera pretraživanja nešto je što bi pisci i trgovci uvijek trebali imati na umu.

Zapamtite, samo zato što se određeni pojam pretražuje iznimno često, ne znači da je relevantan za informacije koje dajete ili vaše poslovne ciljeve.

Jedan od omiljenih primjera ovoga je klijent koji se želio rangirati prema izrazu “glava”.

Za klijenta je pojam “glava” označavao dio tijela, točnije glavobolju, za koju je plasirao lijek. Za Google je to značilo glavu obitelji, život (staviti glavu na kolac), namirnice (glavica kupusa), čavao (glava čavala) itd.

Ništa od navedenog nije bilo povezano s glavoboljom. Iz tog smo razloga odlučili koristiti duge ključne riječi (“glavobolja migrena”) koje su bolje usklađene s poslovnim ciljevima klijenta.

Kao dio procesa istraživanja ključnih riječi, prije nego što izradite svoj sadržaj, upoznajte se s najboljim poretkom rezultata pretraživanja za pojmove koje želite koristiti.

Koje informacije Google smatra najvrjednijima za prikazivanje pretraživačima? Možete li stvoriti sadržaj koji odgovara vašem poretku i poslovnim ciljevima?

Niste u toku s najnovijim trendovima

Smišljanje novih ideja i tema za pisanje stalan je izazov za kreatore sadržaja, osobito ako za istu stranicu pišu nekoliko godina.

Ovo je jedan od mnogih razloga zašto je apsolutno potrebno biti u tijeku s najnovijim vijestima i trendovima u vašem poslovanju.

U tome će vam pomoći jednostavni zadaci poput pretplate na ključne publikacije, postavljanja Google upozorenja oko skupa ključnih riječi koje vas zanimaju, čitanja Google vijesti i sudjelovanja na forumima. Također predlažemo da se uključite u događanja u sferi vašeg poslovanja i tražite uvid i povratnu informaciju od malih i srednjih poduzeća i kupaca.

Pomoći će vam da bolje razumijete svoju publiku, osmislite pravovremene i relevantne teme sadržaja, saznate najnovije trendove, izazove i potrebe, pa čak i da pratite aktivnosti svoje konkurencije.

Promet se odvija usporeno

Ako primijetite da su određeni resursi (koji su nekad bili uspješni) doživjeli pad prometa, vjerojatno postoje sjajne prilike da ga osvježite.

Počnite istraživati ​​ta sredstva i tražiti načine da ih ponovno učinite relevantnima.

Razmotrite sljedeća pitanja:

  • Je li sadržaj izgubio vidljivost oko nekih vrijednih izraza?
  • Što se pojavljuje u rezultatima pretraživanja za te ključne riječi?
  • Jesu li se rezultati pretraživanja uopće pomaknuli? Je li namjera pretraživanja usklađena s vašim sadržajem?
  • Kako možete ažurirati svoj sadržaj da bude u skladu s najboljim rezultatima pretraživanja?
  • Mogu li se određene statistike ili informacije ažurirati kako bi sadržaj bio relevantniji?

Ova vrsta analize ne samo da će brzo privući promet i ciljane ključne riječi, nego će također čitateljima pružiti najažurnije i najvrijednije informacije.

Iskustvo sadržaja nije dosljedno

Ukupni doživljaj vašeg sadržaja može utjecati na njegovu izvedbu. Na primjer, prikazat će se stopa napuštanja početne stranice, vrijeme provedeno na stranici i druge ključne metrike koje pokazuju angažman.

Važno je ponuditi dosljedno iskustvo u različitim vrstama sadržaja, uključujući postove na blogovima, odredišne ​​stranice, strateške resurse, pa čak i kanale društvenih medija.

Kada korisnik klikne s glavne web stranice na odjeljak bloga, ne bi se trebao osjećati kao da je na potpuno drugoj stranici, s drugačijim iskustvom.

Kada korisnik prelazi s jednog bloga na drugi, ne bi trebao osjećati da sadržaj pripada različitim markama. Iako će različiti autori vjerojatno pisati sadržaj, jednostavna dosljednost može eliminirati sve razlike.

Razmotrite sljedeće elemente:

  • Gornja navigacija
  • Kompletan dizajn
  • Korištenje logotipa
  • Format i stil naslova
  • Ton i osobnost
  • Teme koje odgovaraju vašem identitetu
  • Stil slike i poravnanje
  • Boje i stilovi fonta
  • Poziv na akciju
  • Donja navigacija

Nedostatak angažmana publike

Dijeljenje na društvenim mrežama i angažman također mogu biti dobar pokazatelj koliko je vaš sadržaj relevantan.

Ako se vaš sadržaj minimalno dijeli na društvenim mrežama, saznajte koji sadržaj na vašoj web-lokaciji i web-lokacijama konkurencije ima najbolju izvedbu.

BuzzSumo je alat koji vam može biti posebno koristan u ovoj situaciji jer vam omogućuje da vidite koji sadržaj donosi najviše dijeljenja na društvenim mrežama oko određene teme.

Postoje načini za poboljšanje angažmana, kao što je olakšavanje dijeljenja vašeg sadržaja i prilagođavanje društvenim mrežama ili uključivanje jasnih poziva na akciju kako biste potaknuli čitatelje da dijele, komentiraju ili se pretplate na vaš blog.

Uvijek nešto promoviraš

Postoji dobro staro pravilo 80/20. Iako ne postoji tajna formula za privlačenje publike putem sadržaja, pravilo 80/20 dobra je osnova.

Osnovno pravilo sugerira da 80% vašeg sadržaja treba biti informativno i obrazovno, dok samo 20% vašeg sadržaja treba promovirati vašu ponudu.

Ako neprestano promovirate ili objavljujete svoje proizvode ili usluge, postoji velika vjerojatnost da ćete izgubiti vrijedne čitatelje.

Umjesto stvaranja sadržaja koji je u osnovi proračunska tablica ili popis značajki proizvoda, usredotočite se na rješavanje izazova svoje publike.

Ne samo da ćete pridobiti njihovo povjerenje i izgraditi mentalnu vezu, već možete izbjeći čitatelje koje iritira nerelevantan i promidžbeni sadržaj.

Ne nudite ništa jedinstveno

Određivanje sadržaja može biti vrijedno ako čitateljima ponudite nešto jedinstveno – bilo da se radi o novim informacijama, jedinstvenoj perspektivi, savjetu ili mišljenju.

S druge strane, ako jednostavno dijelite nešto što je već podijeljeno negdje drugdje, samo pridodajete trenutnoj poplavi sadržaja i ne pružate veliku vrijednost čitateljima.

Čak i kada pišete o nečemu što je nedavno dobilo veliku pozornost na Internetu, pokušajte ponuditi drugačiji pristup, podijeliti jedinstvena otkrića ili pružiti dokaze koji to podupiru.

Postoje li studije slučaja o tome kako strategija zapravo pomaže poslovanju? Postoje li konkretni primjeri kako je to bilo uspješno u prošlosti? Koje ste zapažene rezultate vidjeli?

Općenito, važno je ne samo pisati na visokoj razini, već uroniti u koncept i pružiti dokaze koji podupiru iznesene točke.

Što je sljedeće?

Zaključno – većina ovih znakova upozorenja može se riješiti jednostavnim poznavanjem vaše publike i stavljanjem njih na prioritet u svemu što pišete.

Da, zahtijeva dodatni angažman, i ne, nema definitivnog kraja ovog istraživanja. Ali donosi rezultate.

Nakon što saznate koje informacije vaša publika traži, možete im pružiti još vrijednije i relevantnije informacije, dajući svom sadržaju potreban poticaj.


digitalcircleweb.com

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Možda vas zanima