Uspjeh internetske trgovine je poput uspjeha u svakoj drugoj vrsti posla – Izgradnja učinkovite internetske trgovine Zahtijeva disciplinu, određivanje, marljivost i pažljivo planiranje.
Ako ste početnik i želite ići s internetskom prodajom, vaša prva prodaja je simbolična i dok dosegnete može potrajati puno vremena.
Završetak vaše prve prodaje zvuči dovoljno atraktivno, ali optimizam i sigurnost koju donosi može učiniti najvećim prekretnicama u životu vašeg poslovanja i internetskoj prodaji.
Međutim, ne dopustite da vas jednostavan koncept prve prodaje zavara. Dobivanje prvog kupca ponekad može biti duga i naporna bitka.
Prije izrade web stranice
Evo nekoliko savjeta koje biste trebali poduzeti prije izrade web stranice za svoju internetsku trgovinu:
Prije svega, morate istražiti Koja se roba i što se najbolje prodaje putem Interneta. Na temelju toga, također odabirete svoje proizvode za prodaju u internetskoj trgovini.
Razmislite koji je način plaćanja najbolji i koja je opcija najprihvatljivija za vaš proizvod koji želite prodati. Postavite račun kako bi vaša internetska prodaja mogla sigurno obraditi sve kreditne kartice i druge transakcije. Provjerite može li vaš račun prihvatiti kreditne kartice kao i druge načine plaćanja.
Izgradite internetsku prodaju ili surađujte S profesionalnim web dizajnerom za dizajniranje web stranice Za e-trgovinu je korisnicima jednostavan. Napor posebno u vezi s korisnikom.
Popis pošte vrlo je važan i korist je vrlo velika. Kad god imate novi proizvod, promociju ili bilo koje novine, javite vam veliki broj ljudi o njihovim aktivnostima.
Slijedite uspjeh i učinkovitost napora na web marketingu putem analitike praćenjem posebnih kodova koji razlikuju svaku promociju. Na taj način možete odrediti koje su promocije bile najučinkovitije. Ne možete to učiniti sami i raditi kompleks? Zaposliti nekog profesionalca. To će biti vrijedno!
Pogledajte što radi u vašoj internetskoj prodaji i pogledajte što ne radi. Slijedeći web analitiku, saznat ćete iz vremena otvaranja Vaše internetske trgovine koje su elementi najučinkovitije kod kupaca i koje stranice mogu biti ponovno dizajnirane kako bi privukli veći posjet. A kad napravite redizajn, promovirate i obavijestite vas svoje korisnike.
Imajte na umu ove savjete za otvaranje internetske prodaje i nastavite obraćati pažnju na njih nakon otvaranja internetske trgovine, bit ćete na dobar način da uspostavite uspješno poslovanje i postavite temelje za internetski uspjeh.

Nakon stvaranja internetske trgovine
Tvoj Internetska trgovina je gotova. Sjajno. Čestitamo. Ali sada zapravo započinje rad i djelovanje za vas. Da biste vas primijetili, privukli pažnju na sebe i da će prodaja proći, morate upravljati prodajom na pravi način.
Izdvojili smo za vas nekoliko pagičkih vijeća, što će vam pomoći da napravite internetsku prodaju i budete uspješni.
1. Pošaljite besplatne influencere uzorke
Tko su utjecaje? Internet je prepun utjecajnih blogera, novinara i vLogera iz širokog spektra industrija i niša. Mnogi od njih imaju veliki broj pratitelja na društvenim mrežama i odani su svojoj publici.
Pa, kako vam mogu biti korisni?
Slanje besplatnog uzorka vašeg proizvoda takvim gripačima, koji su u vašoj industriji, naravno ili na neki način da vam pružite priliku da im pokažete da cijene njihov rad s malom razmatranjem. Zauzvrat, spomenuti ćete na jednom od njihovih web mjesta i primijetila ih publika koja ih slijedi.

2. Ne zaboravite Facebook
Možda nije ono što je nekada bilo, ali nemojte pokrenuti značaj FB -a. Facebook je miran i koliko je korisna društvena mreža.
Koristite svoj Osobni Facebook profil I vaša poslovna stranica za zapošljavanje prijatelja, obitelji i poznanstava i da bi ljudi razgovarali o vašim proizvodima. Ali ne samo to! Napravite FB oglas i uđite u interakciju u javnim skupinama i stranicama obožavatelja relevantnih za vašu nišu.
Facebook vam nudi Mogućnost korištenja pikselašto vam može pomoći da uzmete ciljanu publiku koja je zainteresirana za vaš proizvod, dobila konverzije i vratite posjetitelje koje možete “okrenuti” sa svoje web stranice.
3. Pokrenite blog
Zamislite samo značaj bloga, što će biti mjesto na kojem ćete posjetiteljima moći bolje upoznati sa svojim proizvodom. Ako još niste pokrenuli blog povezan s vašim proizvodom, vrijeme je da se uključite u ovaj korak.
Stvaranjem besplatnog, vrijednog sadržaja stvorit ćete povjerenje u svoj brend i informirati ljude. Blog vam također daje priliku da dijelite na društvenim mrežama i pomaže vam da se dobro rangirate. Uključite ostale blogere, koji mogu utjecati i pokazati važnost vašeg proizvoda na vaše komentare.
Pored toga, možete koristiti svoj blog kako biste ponudili savjete, vodiče i resurse povezane s vašim proizvodima. Odabir hostinga je vrlo važan, i preporučujem Devet.
Na ovaj ćete način svoj proizvod približiti ljudima koji su zainteresirani za kupnju.
4. Affiliate Marketing
Pokušaj prodaje svojih proizvoda može vam biti težak zadatak, pogotovo ako nikada niste imali priliku prodati. Dakle, razmislite zašto onda ne biste dijelili takozvano. Učitavanje s drugima?
Kako djeluje affilate marketing?
Na primjer, vlasnik druge stranice može objaviti vašu pridruženu vezu za plavi džemper koji se prodaje na vašoj web stranici. Ako jedan od njegovih posjetitelja klikne na vezu i kupi plavi džemper, prodani ste, a vlasnik web stranice ima pravo na postotak te prodaje.
5. Obratite pažnju na statistiku
Pregled i radnja na web analitici je najvažniji. Ponašanje svakog posjetitelja s ulaza na izlaz s vaše web stranice pomaže vam razumjeti zašto prodajete, a još važnije, zašto ne biste prodali.
Statistika za vašu web lokaciju (ili Analytics) pokazat će vam što korisnici rade na vašoj web lokaciji, uključujući vrijeme koje troše na određene stranice i način na koji se kreću na vašoj strani.
Google Analytics potpuno je besplatna usluga koja vam omogućuje mjerenje prometa na više načina nego što možete pasti na pamet.
S ovim vrlo korisnim informacijama dobit ćete vam lakše vidjeti gdje griješite, griješite i što možete promijeniti.
6. Sponzoriranje događaja
U nekim slučajevima sponzorski događaji mogu učiniti čuda za vas i vašu internetsku prodaju. U drugim slučajevima, to može biti ogroman gubitak vremena i resursa. Da biste izbjegli financijski gubitak, morat ćete istražiti.
Prvo, trebali biste biti sigurni da ćete odabrati pravi događaj za vas, od koga ćete imati koristi za svoj proizvod. Potražite događaje na kojima će sudionici biti zainteresirani za vaše proizvodeonda saznajte koliko će potrošača biti prisutno.
Dakle, morate napraviti mali test događaja, kako biste bili sigurni da uložite u pravi događaj, s još boljom publikom.
Kad ste sigurni da ste za vas izašli pravi događaj, sljedeći će korak biti prezentacija vaših proizvoda. Pokažite neke od svojih najzanimljivijih proizvoda kako biste ispričali svoju priču, razgovarali s ljudima i dodijelili nagrade na licu mjesta, poput kupona i besplatnih naljepnica, u zamjenu za pretplatu na pretplatu na e -poštu.

7. Pokrenite anketu
Učenje o uobičajenim bolnim točkama i željama potrošača može vam pomoći da napravite sve ispravne poteze.
Ankete o potrošačima idealan su alat za dobivanje iskrenih povratnih informacija. Za razliku od vaših prijatelja i obitelji, koji će izgubiti tu objektivnost koja vam je važna, potrošači nemaju osjećaj ili empatiju zbog ranjavanja vaših osjećaja.
Da biste započeli vlastito istraživanje, preporučujemo internetske aplikacije poput Anketiranje i Quaroo Za izradu internetskih anketa.
8. PR štos
Ako želite da prva prodaja bude brzo, dobar PR može vam donijeti velike koristi. Slično videozapisima, koji funkcioniraju prema istom konceptu, dobro PR može brzo čuti za vašu marku. Ako to izvodite na dobar način, u tom procesu dobivate vjerne kupce i korisnike.
U osnovi, PR trik sastoji se od toga što radi nešto neobično, posebnopretjerano, smiješno ili izvanredno biti dostojan medijske pažnje. Ako niste sigurni kakav bi bio dobar trik, pogledajte kako su to radili svjetski poznati brendovi i na koji su način prihvatili svoju publiku.
Ako to učinite kako treba, vaš internetski trgovac može imati velike koristi.
9. Mreža na forumima
Internetski forumi su odlična mjesta za davanje savjeta i savjeta u industriji, odgovaranje na pitanja i stjecanje novih kupaca.
Upotrijebite Google za pretraživanje nekih aktivnih foruma koji se mogu povezati s vašom nišom. Ono što je vrlo važno jest da prilikom objavljivanja provjerite da ne kršite pravila foruma prilikom promocije vašeg branda ili proizvoda. Upoznajte sva pravila foruma i slijedite ih.
Sa svojim avatarima, potpis, potpis i profilne stranice za promociju vašeg branda trebaju biti u skladu s pravilima.
Nijedan forum neće tolerirati stalne promocije ili objavljivanje punih veza do vaše web stranice. Stoga, objavite dovoljno dovoljno da ljudi primijete vašu aktivnost, ali nedovoljno za stvaranje neželjene pošte.
S druge strane, možete stvoriti kontrafakciju ako pretjerate u svojim publikacijama i komentirate. Ako je nešto napadljivo, to može od vas dovesti potencijalne kupce.
10. Organizirajte natjecanje
Svi vole besplatne stvari, zar ne? Ako želite izgraditi povjerenje dok pokrećete svoje napore, konkurenciju ili poklone mogu vam pomoći da učinite upravo to.
Ne samo da biste vam trebali pomoći u izgradnji vrijednih ulaznih veza, već su i odličan način za prikazivanje potencijalnih kupaca.
Važno je zapamtiti da ne morate započeti s velikom konkurencijom i davanjem. Dovoljno je privući publiku i potencijalne kupce na ovaj način.
11. Jednostavno dizajnirajte svoju internetsku trgovinu
Posjetitelji moraju razumjeti pravi način vašeg branda i proizvoda bez previše promocije ili istraživanja. Također, navigacija kroz katalog trebala bi biti potpuno jednostavna.
Sigurno ne želite da se posjetitelji zbune kad su na vašoj strani i odustanu od daljnjeg pregleda i na kraju kupnje.
12. Napravite postupak kupnje postupka kupnje
Napravite dovoljno jednostavan sustav za naručivanje da će biti doslovno dva do tri klikova koji se lako kupuju.
Bilo da je kupnja putem mobilnog telefona, računala ili prijenosnog računala, sve jest, ali jedno internetsko istraživanje pokazalo je da se većina ukupne kupnje na mreži postiže putem mobilnih telefona. Tako, Provjerite je li web mjesto optimizirano za mobilne telefone.

13. Pazite na svoju konkurenciju
Korisnici pretražuju internetske trgovine u potrazi za najnižim cijenama i najbolja ukupna iskustva kupnje. Kako bi kupci privukli vašu web lokaciju, trgovci bi se trebali poistovjetiti sa sličnim internetskim trgovinama koje se mogu usporediti.
Da li nude besplatnu dostavu ili samo plaćene opcije? Razumijevanje onoga što korisnici imaju veću prednost, moguće je odrediti prodavače što im je potrebno da promijene svoje poslovanje i dobiju vjerne kupce i privuku nove kupce.
Potražite proizvode poput vaših glavnih internetskih trgovina na mreži i napravite usporedbu.
14. Izgradite dobre odnose
To nije ono što znate, to je ono što znate. Izgradnja dobrih odnosa, internetske i izvanmrežne, može poslužiti kao vaš recept za uspjeh. Bez obzira na vrstu proizvoda koji prodajete ili u kojoj industriji je, uvijek postoje ljudi istomišljenika i morate se družiti s njima.
Konstruirati Dobri odnosi s drugima koji su usko povezani s vašim poslomAli ne s izravnim konkurentima.
Na primjer, dobavljači, blogovi i web stranice koje su usredotočene na vašu industriju bili bi idealni jer vam mogu pomoći da vam daju povratne informacije o potrošačima i nude promotivne ponude.