Kada je riječ o promociji vašeg brenda na društvenim mrežama, hashtagovi su sjajan način za povećanje angažmana i podizanje svijesti o brendu. Također poznati kao znak funte (#), hashtag je vrlo učinkovit u činjenju vašeg sadržaja dostupnim publici.
Hashtagovi su prvo široko korišteni na Twitteru (sada X), ali su postali uobičajeni na drugim platformama društvenih medija, uključujući Facebook, Instagram i TikTok, ili ‘tagovi’ na novonastalim temama. Na mnogima hashtagovi sada djeluju kao tražilica pomoću koje korisnici pronalaze informacije i postavljaju pitanja.
Ovladavanje hashtagom daje vam snažan način da uključite svoju publiku i povećate svoj društveni utjecaj bez ikakvih troškova osim vremena potrebnog za istraživanje i praćenje trendova.
Ako se pravilno koriste, hashtagovi pružaju kontekst vašim objavama na društvenim mrežama, pomažući ljudima koji su zainteresirani za vašu temu da pronađu vaš brend i šireći vaš utjecaj i broj pratitelja.
Šta je hashtag?
Hashtag je riječ ili ključna fraza kojoj prethodi simbol hash (#). Koristi se u objavama na društvenim mrežama kako bi pomogao onima koje bi vaša tema mogla zanimati da je pronađu kada pretražuju ključne riječi ili određeni hashtag. Pomaže privući pažnju na vaše objave i potaknuti interakciju.
Na primjer, ako ste lokalna trgovina delikatesama ili mješovitom robom, možete koristiti #sendvič ili #gurmanka kada objavite fotografiju ukusnog ručka koji ste nedavno jeli!
Kako koristiti hashtagove?
Kada koristite fraze kao hashtagove, napišite ih bez razmaka, kao što je #korištenjehashtagova. Oni mogu uključivati brojeve, ali ne simbole ili interpunkcijske znakove.
Hashtag možete postaviti na početak, sredinu ili kraj vaše objave ili komentara na društvenim mrežama kako biste omogućili indeksiranje onoga što ste napisali na toj mreži. Ovom strategijom, ljudi koji nisu vaši obožavatelji ili sljedbenici i dalje mogu pronaći vaš sadržaj.
Zašto su hashtagovi važni na društvenim mrežama?
Hashtagovi su važni na društvenim medijima jer omogućavaju da pravi ljudi pronađu vaš sadržaj. Korištenje relevantnih hashtagova pomaže u davanju konteksta vašem sadržaju i privlačenju prometa kako biste povećali broj pregleda, lajkova i dijeljenja. Ključno je pronaći prave hashtagove koji odgovaraju vašem sadržaju i angažiraju korisnike.
Izvor: ( www.digitalbalkan.com / eBit.hr )