Lokalna SEO strategija je optimizacija za tražilice koja pomaže vašoj tvrtki da bude vidljivija u lokalnim rezultatima pretraživanja na Googleu.
Kako je SEO koristan u poslovanju? Svaka tvrtka koja ima fizičku lokaciju ili opslužuje geografsko područje može imati koristi od lokalnog SEO-a.
Ako na Googleu pretražujete bilo koju važnu ključnu riječ povezanu s vašim poslovanjem i ispod nje se pojavi karta s tri rezultata (poznata i kao lokalni paket), tada vam lokalni SEO može pomoći u razvoju vašeg poslovanja.
Ali da biste razumjeli lokalni SEO, prvo morate znati kako Google radi.
U ranim danima Interneta bilo je relativno malo web stranica, pa je navigacija webom bila jednostavna. Međutim, kako se internet počeo širiti, stvorene su tražilice koje korisnicima omogućuju lakše pronalaženje stranica koje traže.
S razvojem interneta i pojavom sve više web stranica, morali ste pravilno optimizirati svoju web stranicu, postaviti prave ključne riječi kako bi vas Google prepoznao i rangirao onako kako želite, ali to je samo mali dio današnjeg SEO-a.
Danas Google koristi više od stotinu čimbenika kako bi odredio je li vaša stranica relevantna za prikaz kao rezultat pretraživanja. Čimbenici čine vaš “digitalni otisak”, a svaki čimbenik ima različitu težinu ili vrijednost, koju tražilica kombinira kako bi vratila rezultate. Vaš digitalni otisak određuje jeste li prvi rezultat Google pretraživanja korisnika.
SEO je kratica za Search Engine Optimization
Ako počnete s optimizacijom za tražilice, poduzeli ste veliki korak koji potencijalno može poboljšati vašu web stranicu i uštedjeti vrijeme, ali također možete riskirati štetu svojoj web stranici i svom ugledu ako SEO radite pogrešno.
Obavezno istražite potencijalne koristi, kao i štetu koju neodgovorni SEO može učiniti vašoj web stranici. Mnoge marketinške agencije i konzultanti pružaju korisne usluge vlasnicima web stranica, uključujući:
- Pregled sadržaja ili strukture vaše web stranice
- Na primjer tehnički savjeti o razvoju web stranica; hosting, preusmjeravanja, stranice s pogreškama, višak JavaScript koda itd.
- Razvoj sadržaja
- Istraživanje ključnih riječi
- SEO obuka
- Stručnost na određenim tržištima i zemljopisnim područjima.
SEO može donijeti mnogo koristi malim i srednjim tvrtkama
Naime, SEO pomaže u izgradnji svijesti o brendu za vaše poslovanje jer će korisnici tražilica vjerojatnije vjerovati web stranici koja je na prvoj stranici rezultata pretraživanja nego brendovima koji to nisu.
SEO vlasnicima malih tvrtki donosi brojne prednosti o kojima ćemo detaljnije pisati u ovom članku.
Ispod je pet glavnih prednosti SEO-a za mala i srednja poduzeća:
1. Pomaže u poslovnom rastu
Tvrtke koje rade SEO bilježe dvostruki rast od tvrtki koje to ne rade.
SEO je vjerojatno jedna od najučinkovitijih i najpristupačnijih marketinških strategija danas. Štoviše, dovest će samo ciljane kupce koji aktivno traže vaš proizvod ili uslugu!
Ako ste voljni potrošiti nekoliko sati vremena, energije i malu količinu novca, optimizacija za tražilice pomoći će privući “ciljani” promet na vašu stranicu i na kraju više kupaca u vašu tvrtku nego bilo koja druga marketinška strategija koju ćete ikada koristiti.
2. Povećanje povrata ulaganja
SEO je najučinkovitija marketinška strategija i ni na koji se način ne može usporediti s drugim postojećim tradicionalnim marketinškim alatima.
Ima dokazanu stručnost u postizanju dugoročnih rezultata uz veći povrat ulaganja. Na vašu web stranicu dovodi samo ciljanu publiku, čime se povećava broj konverzija posjetitelja u stvarne kupce.
3. SEO poboljšava stope konverzije
Povećanje ciljanog prometa na određenim stranicama znači više konverzija. To znači da će se ukupna stopa konverzije vaše web stranice poboljšati zajedno s brojem potencijalnih kupaca ili prodaja.
Na kraju dana, ako su ljudi koji posjećuju vašu stranicu istinski zainteresirani za ono što im nudite (kao što bi trebali biti zbog činjenice da neprestano pretražuju web za nečim relevantnim), vjerojatnije je da će pretvoriti od velike generičke publike.
4. SEO rezultati su dugotrajni
Ako plaćate za online ili offline oglase, rezultati će trajati samo onoliko dugo koliko trošite novac na njih.
Iako u SEO-u morate održavati svoje SEO napore dugoročno, nakon što počnete rangirati, vaša će web stranica dugo ostati na vrhu. Opet, nema pravih jamstava, ali sve dok vas vaši konkurenti ne prodaju bolje, bit ćete sigurni dugo vremena.
5. Pomaže u pronalaženju novih kupaca
Marketing vam pomaže pridobiti nove klijente, a SEO nije ništa drugačiji.
Iako je optimizacija za tražilice prvenstveno usmjerena na poboljšanje rangiranja vaše web stranice na stranicama s rezultatima tražilice, potreban vam je viši rang kako biste generirali više prometa i privukli nove kupce.
Bolji rang u rezultatima pretraživanja znači više posjeta vašoj web stranici, što bi rezultiralo većim brojem kupaca.
Preporuka
- Kako komprimirati velike audio datoteke
- 3D printeri – 5 nevjerojatnih primjera primjene 3D printanja u medicini
- Emocija – Kako vaše dijete može uspješno upravljati emocijama?
- Ušteda novca na 17 provjerenih načina
- Kako plaćeno oglašavanje utječe na SEO?