back to top

Kako metaverse pokreće novu eru grupnog finansiranja u sportu

U sportskoj industriji koja se bori s prikupljanjem sredstava u teškim gospodarskim vremenima, mnogi sportski brendovi traže nove načine prikupljanja novca.

Nekima metaverse (meta univerzum) pruža odgovor. Pojava ovog virtualnog svijeta koji korisnicima omogućava da se uključe u nova impresivna iskustva pokreće novu eru sportskog grupnog financiranja putem najsuvremenijih platformi koje koriste snagu i financije navijača za stvaranje financijske potpore za nove projekte.

Zauzvrat, navijači se mogu povezati i surađivati sa svojim omiljenim timovima i sportašima na nove načine, otvarajući nove prilike za njih i sportski brend koji stoji iza platforme.

Evo kako neke vodeće sportske organizacije koriste ovu posve novu tehnologiju Web 3.0 u digitalnom svijetu novog izgleda.

metaverse
Kako metaverse pokreće novu eru grupnog finansiranja u sportu

 Šta je metaverse?

Metaverse je izraz koji se koristi za opisivanje buduće verzije interneta koja je potpuno impresivna, interaktivna i trodimenzionalna. Iako njegovi elementi već postoje, pravi metavese omogućit će korisnicima da se uključe u niz iskustava i međusobnih interakcija, kao i s virtualnim objektima i okruženjima.

Korisnici metaversa moći će kreirati vlastite avatare, istraživati različite virtualne prostore i sudjelovati u nizu aktivnosti poput igranja igrica, druženja i kupovine raznih dobara i usluga.

Uzmimo za primjer igranje video igara. Video igre će poprimiti još realističnije oblike i pružiti igračima potpuno 3D iskustvo. Čak i tradicionalno niže kvalitetne online igre, kao što su slot igre koje možete pronaći na jednom od najboljih mjesta za slotove, postat će mnogo impresivnije, dopuštajući igračima da istražuju i komuniciraju s različitim razinama igre.

Stoga ne čudi da su se kompanije širom svijeta uhvatile ideje o korištenju metaversa za prikupljanje kapitala među svojom bazom klijenata, uključujući sportske klubove. Crowdfunding, metoda koja koristi moć mnogih ljudi da ponude kapital, nagrade ili ništa, u zamjenu za sredstva, brzo postaje popularna među američkim sportskim markama. I pronalazi dom u nadolazećem metaverse.

Kako će ovo funkcionisati?

Metaverse crowdfunding je novi koncept koji ima za cilj omogućiti ljubiteljima sporta da ulažu u svoje omiljene timove ili igrače koristeći tehnologiju Web 3.0.

To bi funkcioniralo na sljedeći način: navijači kupuju dionice svojih omiljenih klubova ili igrača putem platforme virtualne stvarnosti, koja korisnicima omogućuje kupovinu i prodaju virtualnih nekretnina. Te bi dionice bile kupovane u obliku tokena koji se pokreću blockchain tehnologijom, što znači da investitori kupuju deonice putem kriptovaluta.

Od tada nadalje, navijači bi dobivali dio prihoda koji generiraju timovi ili igrači, poput prodaje robe, sponzorskih ugovora ili prodaje ulaznica, slično kao što bi to činio tradicionalni dioničar. To bi im dalo direktniji udio u uspjehu njihovih omiljenih timova ili igrača, što bi potencijalno dovelo do većeg angažmana i lojalnosti.

Međutim, važno je napomenuti da je ovaj koncept još uvijek u ranoj fazi i da bi moglo biti regulatornih izazova i nesigurnosti koje treba riješiti. Ulaganje u sportske timove ili igrače također uključuje rizike, a investitori bi idealno dovršili dubinsku analizu i konzultirali se s financijskim savjetnicima prije donošenja bilo kakve odluke o ulaganju.

metaverse
Kako metaverse pokreće novu eru grupnog finansiranja u sportu

Sportske platforme koje pokreće AI

Neki sportski brendovi su ispred vremena kada je u pitanju grupno finansiranje kapitala i iskoristili su snagu veštačke inteligencije za stvaranje vlastitih metaverse platformi.

LootMogul je jedan primer koji su stvorili sportisti za sportiste i koji je pokrenuo novi model vlasništva kroz kampanju grupnog finansiranja kapitala na republic.com. Platforma se u početku usredsredila na profesionalne sportiste i prijavila je nekoliko WNBA, NBA i NFL legendi kao ambasadore robne marke.

Uz sve veću potražnju sportaša sa fakulteta i srednjih škola koji traže profesionalno mentorstvo i angažman sa svojim obožavateljima, LootMogul se udružio s Burrstom i Athletiverseom za lansiranje i osigurao više od 100 investitora u prvih nekoliko mjeseci.

metaverse
Kako metaverse pokreće novu eru grupnog finansiranja u sportu

Takav bi projekt mogao biti samo početak ove metode prikupljanja sredstava. Platforme za grupno financiranje kapitala vjerojatno će doživjeti kontinuirani rast i širenje u nadolazećim godinama.

S napretkom u tehnologiji umjetne inteligencije, ove će platforme moći bolje predvidjeti i procijeniti prilike za ulaganje, nudeći ulagačima točniji i učinkovitiji način ulaganja u sportske timove i srodne pothvate.

Mlađe generacije ljubitelja sporta koje traže alternativne načine druženja sa svojim omiljenim timovima i igračima također će očekivati ove interaktivne prilike, a to može značiti da sportski brendovi koji ih ne nude propuštaju korisne izvore prihoda.

Kako se sportska industrija nastavlja razvijati, ove platforme imaju potencijal preoblikovati krajolik sportskog vlasništva, pružajući više mogućnosti za različite i uključive vlasničke strukture.

U sportskoj industriji koja traži načine za financiranje novih pothvata, budućnost izgleda svijetla za platforme za grupno financiranje, budući da nastavljaju pružati inovativna rješenja i za ulagače u sport i za obožavatelje.

Pročitajte i ovo

Možda vas zanima