back to top

Kako planirati post na blogu u 6 jednostavnih koraka

Pisanje kvalitetnog sadržaja koji će biti uvjerljiv i primamljiv čitateljima ponekad je pravi izazov.

Ali što bolje unaprijed pripremite i isplanirate ovakve projekte, to će konačni proizvod biti bolji.

Ovo vrijedi za većinu životnih scenarija.

Pisanje zanimljivog, pronicljivog i edukativnog sadržaja za čitatelje nije ništa drugačije. Kako planirati post na blogu?

Koristite šest koraka u nastavku kao najbolji način za planiranje posta na blogu od početka do kraja. Objavit ćete sadržaj koji je zanimljiv i poučan za određenu publiku (potencijalne klijente).

Čitatelji ne samo da će steći poštovanje prema ovoj vrsti sadržaja i brendu koji stoji iza njega, već će zapravo tražiti više sadržaja i cijeniti vaš brend.

Ovo je prirodan način izgradnje autoriteta kod čitatelja, baš kao i kod tražilica poput Googlea.

kako planirati post na blogu
Kako planirati post na blogu

Upoznajte marku koju predstavljate

Ovo pravilo ne možemo dovoljno naglasiti, koliko god ga puta ponavljali.

Kada pišu za marku ili tvrtku, pisci prečesto zaboravljaju (ili ne uzimaju u obzir) ton kojim se marka općenito obraća svojim potrošačima.

Ovo je ključna komponenta uspjeha kada je riječ o dosljednosti, stilu i isporuci poruke.

Želite biti sigurni da je sve gore navedeno u skladu s općim smjernicama i ukupnim imidžom marke.

Veće robne marke koje čvrsto drže svoju reputaciju obično imaju smjernice za robnu marku koje uključuju način i ton na koji razgovaraju s potrošačima.

Ali čak i ako službene smjernice za brend nisu dostupne, još uvijek postoji mnogo načina za bolje razumijevanje brenda, njegovog tona i pristupa, ukupnih poruka i ciljeva.

Pročitajte starije blogove robne marke za koju radite

Dobro polazište bilo bi pogledati unatrag i pročitati stariji sadržaj koji je objavljen na blogu brenda.

Ovisno o tome koliko dugo brend stvara dobro razvijen i kvalitetan sadržaj, možete steći duboko razumijevanje cjelokupnog stila i tona koji brend koristi.

Radite na ponovnom stvaranju viđenog sadržaja na vlastiti pronicljiv način.

Napravite reviziju sadržaja (ili kraću, modificiranu verziju revizije)

Nakon što ste u mogućnosti izraditi sveobuhvatnu strategiju sadržaja ili jednostavno dosljedno pisati sadržaj za istu robnu marku, bilo bi vrijedno da pisac sadržaja ili strateg sadržaja napravi mikro-reviziju sadržaja.

To će vam pomoći da dobijete najbolju ideju, ne samo o cjelokupnom stilu i tonu sadržaja, već i o ciljevima marke. Također će vam pomoći da prepoznate što dobro funkcionira u smislu prometa, angažmana i izvedbe (a što ne).

Ovo će također pomoći u razvoju ideja za teme bloga i identificiranju praznina u sadržaju.

kako planirati post na blogu
Kako planirati post na blogu u 6 jednostavnih koraka

Pogledajte konkurenciju

Drugi način boljeg razumijevanja marke koju pisac predstavlja i načina na koji marka ne bi trebala biti predstavljena je da pogledate neke od glavnih konkurenata marke.

Konkurencija će vjerojatno objavljivati ​​vlastiti kvalitetan sadržaj, ali sadržaj koji proizvodi konkurentski brend, baš kao i sadržaj koji predstavljate, trebao bi biti jedinstven za taj brend.

Ovo je jedan od glavnih načina na koji se brendovi mogu i trebaju istaknuti. Iskoristite to u svoju korist.

Također neće biti problem ako preuzimate upravljanje sadržajem u poslu ili poslu s kojim niste dovoljno upoznati.

Očito, želite razumjeti brend koji predstavljate i poruku koju on želi prenijeti.

Također će vam pomoći razumjeti glavne konkurente marke, kako se razlikuju od konkurencije i načine na koje ih možete nadmašiti u smislu edukacije i prosvjećivanja potencijalnih kupaca.

Shvatite svoju publiku

Razumijevanje publike za koju pišete ide ruku pod ruku s poznavanjem i razumijevanjem marke koju predstavljate.

Ne možete razumjeti svoju publiku ako ne razumijete marku za koju pišete.

Ne možete objaviti kvalitetan sadržaj bez potpunog razumijevanja obje ove kritične varijable.

Korištenje gore spomenutih alata za bolje razumijevanje vaše publike i robne marke uvijek će biti od pomoći za vašu ukupnu strategiju i provedbu sadržaja.

Ne zaboravite koristiti teme koje zanimaju vašu publiku i verziju koja im ima smisla.

Pronalaženje tema za pisanje

Ovo može biti jedan od najtežih koraka u procesu planiranja sadržaja, ali ne bi trebao biti.

Kao pisac koji predstavlja robnu marku – a marka je autoritet za određene teme i/ili posao – uvijek ćete imati vrijedan uvid koji možete pružiti postojećim i potencijalnim korisnicima.

Razmotrite često postavljana pitanja na mnogim stranicama; oni su izdvojeni iz tema i često ih objavljuju korisnici koji su zainteresirani za marku tijekom kontinuiranog vremenskog razdoblja. Ti se odgovori traže tisuće puta dnevno putem tražilica.

Davanje pravih odgovora ljudima na njihova pitanja izgradit će povjerenje u marku i pisce koji je predstavljaju.

Analiza konkurencije

Osim uvježbavanja FAQ-a, koji će vam pomoći da istražite ideje o sadržaju, pisci bi se također trebali osloniti na konkurentsku analizu kako bi došli do više dobrih tema za pisanje.

Neki brendovi rade pristojan posao pokrivajući širok raspon tema u svojoj industriji, dok drugi brendovi rade još bolji posao pokrivajući samo određena područja te industrije, za koja su usko specijalizirani i imaju više iskustva.

Upotrijebite sva ova istraživanja za izradu kvalitetnih tema za blog, na temelju obilja ili nedostatka kvalitetnog sadržaja o određenim temama.

Prepoznajte nedostatke u sadržaju svojih konkurenata kao područja na koja se trebate usredotočiti i počnite oduzimati tržišni udio svojim konkurentima. Istaknite se u područjima koja nedostaju drugim markama.

Analiziranje vlastitog brenda, na sličan način, pomoći će vam da vidite slabosti vašeg brenda.

kako planirati post na blogu
Kako planirati post na blogu

Istraživanje ključnih riječi

Provođenje istraživanja ključnih riječi oko tema i ideja pomaže piscima da razviju ciljeve ključnih riječi, ali također pomaže u oblikovanju postova na blogu u smislu:

  • Tema završena
  • Pitanja na koja treba odgovoriti
  • Važni elementi detaljnijeg izdanja, s različitim slojevima i podtemama

Tijekom posljednjih 10-15 godina, hrpa alata za istraživanje ključnih riječi pojavila se na tržištu kako bi pomogli stratezima sadržaja da otkriju prave teme.

Uz klasične alate, kao što su Google Keyword Planner (ranije poznat kao Alat za ključne riječi), Ubersuggest, Google Analytics i tradicionalni Google Autocomplete, nove i poboljšane platforme kao što su SEMrush’s Keyword Magic Tool, Moz’s Keyword Explorer i MarketMuse, samo da spomenemo nekoliko, uvelike je utjecalo na svijet sadržaja.

Drugi skuplji, ali izuzetno moćni alati, kao što su Conductor i BrightEdge, nude još više ideja o sadržaju i ciljanih ključnih riječi visoke vrijednosti za pomoć u oblikovanju strategije, između ostalih marketinških alata.

Neka bude zanimljivo

Najvažnije od svega – možda zvuči jednostavno, ali se prečesto zanemaruje – pobrinite se da sadržaj koji planirate bude zanimljiv publici za koju ga pišete.

Ako ste dobro upućeni u robnu marku i/ili industriju i osobno ne smatrate da je tema bloga zanimljiva, korisna ili poučna, ni vašoj publici to vjerojatno neće biti zanimljivo.

Pišite o zanimljivim temama, nudeći stručno mišljenje, povratne informacije i uvid.

Publika će nagraditi takav sadržaj povjerenjem u brend, njegov sadržaj i poruke.

Istražite

Temeljito istraživanje iz vjerodostojnih izvora glavni je stup kvalitetnog sadržaja.

Očito će čitatelji tražiti stručna mišljenja i analize temeljene na istraživanjima koja su provedena.

To je ono što omogućuje piscima i brendovima da se istaknu – iskustva iz stvarnog života i dublje objašnjenje ponekad složenih situacija.

Ali istraživanje je najvažnije za stvaranje vjerodostojnog sadržaja koji će imati trajan učinak.

Kao i sa svim objavljenim sadržajima, provjerite i još jednom provjerite sve činjenice i pravilno navedite izvornog urednika.

To se može učiniti korištenjem izlaznih veza, u skladu s najboljim praksama SEO-a.

Napravite snažan, primamljiv naslov

Pisanje naslova je umjetnost, posebno u eri interneta.

Sada, više nego ikada prije u svojim životima, ljudi konzumiraju ogromne količine informacija sa svih strana.

Naslovi moraju biti sjajni da bi se istaknuli.

U suprotnom, sadržaj vjerojatno nikada neće biti viđen.

Postoji mnogo različitih pristupa kada se radi o pametnom i privlačnom naslovu koji će privući pozornost čitatelja.

Svi naslovi moraju:

  • Da se izravno odnose na sadržaj koji predstavljaju.
  • Da bude dobro napisano.
  • Da ne bude predugo.

Neki od uspješnih načina za stvaranje dobrih naslova uključuju korištenje formula i jednostavnosti, kao i neke druge inovativne načine kako osigurati da čitatelji budu zavedeni sadržajem koji im je namijenjen.

Razmotrite vizualni sadržaj

Bogati mediji uvijek će biti od pomoći postu na blogu u smislu stope klikanja i ukupne vjerojatnosti da će netko biti zainteresiran da klikne na objavu kako bi saznao više.

Ovo može biti posebno korisno ako pisanje naslova nije vještina koju ste svladali. Dobar vizualni sadržaj privlači čitatelje, a očima je lakše razumjeti i zadržati vizualne slike nego pisane riječi.

Morate znati što najbolje funkcionira za vaš sadržaj i vašu publiku.

Sljedeći koraci nakon pripreme posta na blogu

Napisi to!

Optimizirajte sve.

Uredite ga, a zatim ponovno uredite.

A onda neka to netko drugi uredi umjesto vas.

digitalcircleweb.com

Preporuka

Možda vas zanima