Jedan od milijun kriznih scenarija koji vas može zadesiti kad započnete posao jest početi Izgubite kupce. Bilo da se to događa odjednom ili se počinju postupno raspršiti, vrlo je važno da vaše uprava bude svjesna da svi načini mogu izgubiti kupce i da uvijek postoje na umu. Samo ćete lako pozdraviti takvu kriznu situaciju i spriječiti ih u njoj.
Istina je da dobijete jedan do poslovnih ciljeva, ali ako se usredotočite samo na materijalne čimbenike i zanemarite da je iza vašeg posla, proizvoda ili usluge potreba za potrebom zadovoljiti potrebe ljudi iz krvi, mesa i emocijavaš brod može početi potonuti vrlo brzo. Dobro upravljanje je svjesno da je za uspjeh u vezi s krajnjim korisnicima uvijek važno.
Nitko ne želi izgubiti kupce, a ovo su neki od sigurnih načina da ih izgubite koje ne smijete zanemariti:
- Prevelik prilično je značajan čimbenik zbog kojeg vaši kupci bez obzira na glavu pobjegnu. To ne znači da ga morate smanjiti. Pri stvaranju cijene uvijek biste trebali imati na umu troškove proizvoda, ali mnogo je važnije imati na umu Vrijednost koju vaš proizvod ima za kupce. Kako je on poseban, nezamjenjiv, bolji od drugih i što je objavljivanje natjecanja?
Onda kada kupci daju vrijednost i dobar razlog za kupnju, cijena će biti manje važna za odluku o kupnji.
- Neplanirani troškovi isporuke. Jeste li to znali čak 55% kupaca Odriče se kupnje kada vide koliko su troškovi isporuke proizvoda? Ovo je veliki postotak i jasan signal da vaše uprave treba pregledati neke odluke. Tada kada uspijete uvjeriti kupce da plaćaju vaš proizvod ili uslugu, iznenadni troškovi isporuke mogu djelovati kao hladni tuš, vaši napori da nabavite kupnju, a kupci će vam pobjeći od glave bez obzira.
- Loše upravljanje krizom. Odlično je ako cvijeće cvjeta u poslu i sve ide kao podmazano, ali više ili manje svih poduzeća suočavaju se s kriznom situacijom u nekom razdoblju. Loše upravljanje takvim situacijama i slabo donesene odluke o stresu, mogu biti razlog da vaši kupci izgube samopouzdanje i počnu napuštati čamac tone. Zato je više nego važno znati da se oblikuješ Upravljanje krizom i upravljanje kriznim situacijama.
- Zanemarujete stare kupce. Znate li da je vjerojatnije da ćete uvjeriti starog kupca da ponovo kupi vaš proizvod, ali da privuče potpuno novog kupca? Ako već imate klijente koji su kupili od vas, to bi ih potpuno pogrešno odustali i usredotočili se samo na privlačenje novih kupaca. Ako ste svjesni Psihološki okidači za kupnjupretvorit ćete stare kupce lojalni kupci.
- Nemate web stranicu. Iako kod nas danas još uvijek postoje tvrtke koje uspješno posluju bez Oglašavanje na InternetuČinjenica je da neće ostati toliko dugo i da trendovi diktiraju potrebu da imate web mjesto gdje ćete kupcima dati informacije o onome što nudite. Danas kupci sve više i više traže informacije o proizvodu koje trebaju na mreži. I ne samo informacije, već i mogućnost jednostavnog kupnje.
Nemogućnost praćenja trendova vrlo brzo vodi vaše kupce prema konkurenciji koja može, a možete.
- Loše mjesto dizajna. Imate li stranicu? Poistol za vas, ali vrlo ćete je lako izgubiti ako stranica nije pravilno dizajnirana. Danas su kupci prilično razmaženi, a način traženja informacija o proizvodu u procesu kupnje trebao bi biti jednostavan, jednostavan, razumljiv, čitljiv i nedvosmislen. I baš kao što je to potrebno za jednu trgovinu na mjestu ugodne atmosfere, tako je neofistička da i vaša web stranica je ugodna za oko i pružiti odgovarajuće korisničko iskustvo. Zbunjujuća stranica na kojoj su pronađene informacije kako biste bolje predstavili svoju ponudu i predstavili se, nije dobar internetski oglas i može dovesti do vaših potencijalnih kupaca, jer ne razumiju što očekujete na stranici. Jeste li to stvarno saznali zašto trebaju izvršiti kupnju i kako to učiniti?
- Nedostatak svjedočanstva. Slijede li vaš proizvod ili uslugu dobro glasanje ili su iskustva korisnika dovršena misteriji potencijalnom kupcu?
Ljudi vole čuti iskustva drugih ljudi prije donošenja odluke o kupnji.
Tada su iskustva lako dostupna, a osim pozitivne, šanse da vaša web lokacija ili radnja postanu vaš kupac viši. Dobar svjedočanstvo na web mjestu, bilo kao dokaz u obliku videozapisa koji pokazuje prednosti onoga što nudite ili na umu izjavu korisnika, zlato vrijedi oglašavanje vašeg poslovanja. Onda kad nemate svjedoke koji kupcu dokazuju da je vaš proizvod isprobana, pouzdana i stvarna stvar koja rješava problem, otežavate kupnju i olakšavate vam odustajanje. Kupac se neće kockati i ići će tamo gdje društvena potvrda može otkriti da proizvod vrijedi.
- Ne zapošljavate na društvenim mrežama. A ovo je još jedan način održavanja starih i stjecanja novih kupaca koji Danas jednostavno neizbježno. Društvene mreže postaju sve relevantne za izgradnju slike i priču o marki, kao i za komunikaciju s kupcima, dobivanje povratnih informacija i oglašavanja na Internetu. Ljudi će se lakše povezati s vašom tvrtkom ako vide da je malo duha, emocija i čovječanstva, ako pronađu neke sličnosti s kojima se možete poistovjetiti. Facebook je, kao najveći društveni umrežavanje, odličan medij koji će im pristupiti s tim pristupom, a oglašavanje ne zahtijeva veliko ulaganje. Ako propustite ovaj korak, velika je vjerojatnost da vaši kupci lutaju tamo gdje mogu pronaći zanimljive i trenutne informacije i gdje vide da je brend brinuo o njima i redovito obratiti pažnju na njih.
- Podcjenjujete konkurenciju. Da li se vi i vaše mendagement brinete o konkurenciji ili ste samo usredotočeni na svoj rad samo unutar tvrtke. Možda ono što nudite u jednom trenutku nezamjenjivi potrošači, ali to je samo trenutak slave. Uvijek morate gledati hoćete li dobiti konkurenciju ili što vaša konkurencija radi na planu stjecanja svojih kupaca. Ako zanemarite, možete se naći u situaciji da vas konkurencija vodi, a da ne možete stići. Vaši će kupci napustiti tu rijeku bez povratka.
- Loša usluga i nedostatak podrške. Čak 68% kupaca Odriče se kupnje zbog loše usluge, neljubaznog i nedovoljno informiranog osoblja, loše podrške ili nedostatka iste i nemogućnosti zaključivanja i dobivanja informacija o proizvodima od stvarnih ljudi. Uspješno upravljanje na žalbe kupaca ne promatra kao na problem i kriznu situaciju. To u velikoj mjeri može biti izvor informacija što u poslovnom škripanju, gdje treba unijeti promjene. Imajte na umu da vam se ljudi obraćaju jer žele rješenje. Da su htjeli samo otići, samo bi to učinili, a da vas ne obavijesti o tome.
Kako riješiti krizne situacije u poslovanju i vratiti kupce
Svaka ozbiljna tvrtka ima krizno upravljanje i zna kako upravljati krizama. Posao koji se razvija zasigurno će s vremena na vrijeme naići na probleme, a dobro upravljanje krizama trebalo bi pronaći način da se na najbolji mogući način prouzrokuju.
Kad je gubitak kupca u pitanju, strategija koja će ih zadržati. Evo nekoliko ključa:
- Imate informacije o starim kupcima? Aktivirati. Nazovite ih telefonom i saznajte zašto više ne koriste vaše proizvode. To ponekad mogu biti banalne stvari. Recimo da ste promijenili adresu ili telefonski broj, a oni to ne znaju. Saznajte možete li nešto poboljšati u svom poslu da biste se vratili. Pošaljite im e -poštu s najnovijom ponudom ili s aktualnim postupcima koje se događaju u vašem poslu. Možda ne znaju da imate novi proizvod ili nešto što im treba. Potaknite ih na kupnju.
I nemojte pretjerivati. Iz dana u dan pozivanje ili vođenje pogreške vaše pošte prije nego što će probuditi želju da pobjegnete od gole zbog kupnje.
- Pokažite zahvalnost lojalnim kupcima. Jedan od razloga zašto kupci idu i Nejednak odnos prema novim i starim kupcima. Ovdje se vrlo često stvara pogreška, tako da novi kupci u reklamama nude popuste, isporuku miješanja, razdoblja ispitivanja upotrebe za privlačnost. Stari kupci, koji su već bili dugo odana tvrtka, ostali su neuki. Ne radi to! Pokažite im svoju zahvalnost povremeno im ponudite popust, praktičnost, praznični vaučer, čak i samo čestitku s jednim velikim “hvala”.
Stavite ih da znaju da vam je stalo do njih.Prema spoznaji 80% kupaca koji se smatraju, tvrtke bi ih mogle zadržati na neki način, ali nisu ni pokušale.
- Osigurajte nešto novo. Poduzetništvo je jednostavno nije statično. Vaša uprava mora pratiti trendove i pratiti ih. Možda se vaš proizvod ne mijenja i nema potrebe za poboljšanjem, ali uvijek možete poboljšati marketinški pristup i način oglašavanja.
- Smanjite troškove prijevoza ili ih uključite u cijenu. Organizirajte prijevoz s tvrtkom koja će vam pružiti povoljnije uvjete prijevoza, organizirati vlastiti prijevoz ili te troškove jasno na samom početku samog postupka kupnje.
- Dizajnirajte dobre internetske performanse I stranicu, napravite dobar sadržaj i kvalitetan sadržaj, ali također budite sigurni da ste SEO optimizirani i biti na vrhu u pretraživanju. Ako niste među prvim, za nove kupce gotovo je isti kao što nemate vlastitu web stranicu.
- Testirajte svoje prodajne stranice i ključeve koje kupci trebaju pritisnuti kako bi izvršili kupnju. Šalju li kupce na desnu stranu? Je li postupak kupnje previše složen i zahtijeva previše podataka? Je li gumb za naručivanje jasno vidljiv i na početku stranice, ili ga ne doseže jer je na dnu stranice čiji je vrh ispunjen dosadnim sadržajem? Postoji li stranica za kontakt ili telefonski broj na koju se mogu dobiti neke dodatne informacije?
Izbor računovođu
Za uspješan poslovni izbor računa je vrlo važna stavka i preporučujemo Milana trbojevićDirektori agencije za knjigovodstvene agencije, koji je istodobno Porezni savjetnik i vlasnik bloga FT1P (Nedostaje vam jedan papir).
Umjesto zaključka
I zapamtite – poslovne krize su normalne i nikako nisu razlog za odustajanje od posla. Poduzetnički duh podrazumijeva između ostalih i sposobnost prilagođavanja promjenama. Uspješno upravljanje značit će slušati smjernice koje stoje iza krize, smjernice za poboljšanje poslovanja i izvlačenje važne poslovne lekcije. Na kraju, možda iz sve još bolje izađete iz svega i uspješniji.
Ocijenite članak
Korisnički pregled
( glasovi)