back to top

Kako promovirati novu knjigu? | Samoobrazovanje

Dočekali ste! Izvukao si knjigu. Miješaš se, odlaziš, gledaš. Pozivi dolaze, svi vam čestitate, ali – možete li ići loše? Pa, ne. Ne postoji lak dio u liniji – promocija.

Kako ga promovirate na pravi način bez oslanjanja samo na izdavačku kuću iza vas? Ako netko uopće stoji iza vas …

Mnogi pisci pogreše da misle da je isključivo posao izdavača da se bavi marketinškim promocijom njihove knjige I da od toga ne bi trebali imati ništa. Izdavačka kuća koja je prihvatila vaš rukopis, ovisno o mogućnosti će učiniti sve što knjiga dosegne što većem broju čitatelja, jer je svaka nova cirkulacija o međusobnoj radosti.

Sve je pitanje sporazuma i ugovora, prisutnosti izdavača u medijima, na društvenim mrežama i Internetu općenito, a posebno proračun planiran za promociju vaše knjige. U skladu s tim, dobit će vam oglasi, gostujući nastupi u medijima, intervjui, reprezentacija knjige novinarima i čitateljima na nekom prekrasnom mjestu …

Dok uzimate svojih pet minuta, surađujte s urednikom do maksimuma.

To ne znači da bi ga telefon trebao koristiti iz vaših poziva, niti opsjednuti redakciju. To su ljudi s velikim iskustvom i nema vremena za gubljenje, zato budite konstruktivni i dajte svoje prijedloge u vezi s promocijom.

A kad se naslovnica potpuno ohladi i da li netko stoji iza vas ili je neovisni izdavač, uzmite nešto u rukama.

Za početak:

  • Napravite nekoliko svojih Profesionalne fotografije
  • Imati Uređena biografija u PDF formatu
  • Dizajnirajte što će vaše pogledati vaše Potpis mailsslommana forumima i svugdje ćete se pojaviti na mreži. Potpis se može povezati i dovodi do stranice na web stranici izdavača na kojoj se knjiga može kupiti ili na vaš blog. Spomene adrese možete ostaviti ispod redovnog potpisa.

Kako definirati osobu

Koja je skupina ljudi vaša publika i kako doći do njih?

Definirajte svoju “osobu” u marketinškom smislu riječi. Kako izgleda osoba koja treba vaša knjiga? Što dobiva? Zabavno, naučit ću nešto, riješiti problem? Čitatelji žele znati kakvo će iskustvo biti bogatije, za ono što će pročitati, a odgovori na ta pitanja pomoći će vam da ih pronađete.

Ukažite na ljude koji su zainteresirani za područje koje radite, odnosno temu koju obrađujete u knjizi.

Dobar dizajn naslovnice, upečatljivi naslov, urednički pregled i par zamućenja na stražnjoj naslovnici Neki od utjecajnih ljudi iz književnog svijeta

Sve utječe na sud čitatelja.

Dajte prijedloge svog urednika u vezi s tekstom koji će ukratko predstaviti knjigu izvan mreže i internetskog svijeta. Rečenica-dvije koja će stajati na pošti, web-baner, u promotivnom videu, u oglasu za novine … Odustanite od svojih prijedloga ako urednik ima bolje rješenje. Taj je tekst i koliko je važan dio kampanje važan.

Pitajte svoju sliku izdavača Pokrijte u većoj rezoluciji. Optimizacija SEO slike za tražilice Obvezno je, nekoliko prvih strana u PDF formatu, opis knjige, kao i sve ostale informacije o knjizi – format, broj stranica, veza. Ako primijetite da knjige knjige nisu slika naslovnice ili podaci o vašoj knjizi nisu dovršene, pošaljite im sve što nedostaje. Ja ćete raditi uslugu i sebe i njih.

Kontakti, kontakti …

Ako ne vi, neki novinari poznaju vaše prijatelje ili prijatelje vaših prijatelja. Dajte kopiju knjige onima koji bi vas mogli pozvati na intervju, posjetite. A onda, pročitajte dijelove iz knjige, ispričajte priču – zašto ste je napisali, što vas je motiviralo, nadahnulo …

Slijedite blogove i web portale koji se bave kulturom, Pronađite način da dobijete pregled.

Sudjelujte u raspravama na blogovima, forumima. Dajte savjet, ponudite pomoć s ne-sastavljanim piscima.

Literatura

Ako se bavite nefikcijskim literaturama, povežite se s ljudima u vašem području. Održavajte besplatno predavanje, radionicu, prezentaciju. Ne čuvate među naslovnice svojih ideja i savjeta. Podijelite dio koji bi netko želio sve pročitati.

Samoobrazovanje-4

Zašto biste trebali imati blog i / ili Facebook stranicu?

Ako ste izvan Interneta, kao da nigdje nema ništa.

Napravite samo stranicu na Facebooku ili, još bolje, i blog da napravite s Facebooka.

Na ovaj način možete komunicirati svaki dan s čitateljima i ljudima iz vaše industrije, najavljujete gostujuće nastupe, objavljujete dijelove iz knjige, recenzije, intervjue, fotografije …

Ljudi će htjeti zaviriti u vaš život, i zato – osim što ćete pisati o svojoj knjizi – pisati o sebi. Tko ste vi kad niste pisac, što čitate, gledate, koje web stranice posjetite, što vas inspirira … blog može biti i vaš dnevnik. Doslovno.

Komentari koji će ostaviti čitatelje puno će vam značiti, a svi vole ih čitati jer su autentični.

Vođenje web mjesta može biti vrlo zanimljivo i nije komplicirano učiti. Postoji toliko tutorijala i tečajeva. Facebook također nudi besplatan tečaj Na engleskom jeziku – nacrt.

Uspješna žena na poslu

Dodatni savjeti:

– Razmislite o tome gdje se pisci okupljaju
– Razgovarajte s knjižarama, knjižničarima, izdavačima
– Napravite svoj plan za nadolazeće Sajam knjiga
– Na koji još jedan fer ili događaj, vaša knjiga može biti zanimljiva (turizam, sajam obrazovanja), tj. Koji su glavni događaji na terenu koji su u korelaciji s vašom knjigom
Definirati vlasti tko bi želio pročitati vašu knjigu i čije bi mišljenje značilo, to će se roditi ideje kako doći
– Koji su hobiji povezani s vašom knjigom i gdje se hobisti okupljaju
U kojoj instituciji Želite li zadržati prezentaciju knjige?
– Tko je vaša konkurencija i što to radi? Postoje li bolje knjige u vašem području?

Više savjeta

Više dodatnih savjeta:

Revidirajte svoje cijene u smislu još jedne nove analizeRadnja uvijek može biti dobra ideja
– Naučite koje su riječi Surferi došli u vašu knjigu na Googleu, počnite učiti SEO optimizaciju
– Razmislite o ključnim riječima koje možete prodati vašu knjigu na AdWords
– Razmotrite web stranice na kojima se može provesti kampanja za prikaz AdWords
– Naučite nešto o inteligentnom ponovnom marketingu
– s kojim proizvodom vaša knjiga može biti Proslava? Koji proizvodi mogu biti vaša knjiga Proslava?
– Uključite se u Nativno oglašavanje putem nečijeg popisa e-pošte
– Razmisli Regionalna blogosferaBlog intervjui, postovi gostiju, komentari
Marketing gripe je vrlo učinkovit. Znate li da u Srbiji postoje ljudi koji imaju preko 100 000 pretplatnika na svom YouTube kanalu?
Razmislite o pridruženim prodajama. Postoje i domaće usluge koje obavljaju privremenu prodaju.
– Tko može biti vaš Partner u promociji knjige?
– Olovo Dnevnik aktivnosti i dopuštaju prodajnim stručnjacima da zaviruju u
– nastojati mjeriti i slijediti rezultate pažljivo kao pažljivo, već smo pisali o tome Nedostaci tečajeva

Gotovo sve spomenuto možete se prijaviti i ako ste neovisni izdavač ili odlučite samo za elektroničko izdanje svoje knjige.

Maknite se od klišeja u razmišljanju i budite uporni. Hakirajte tržište, pomislite na nešto novo. Nitko ne može promovirati vašu knjigu bolje od vas.

Ako imate drugu ideju, podijelite je s nama kroz komentare, Jer je bitno znanje da se pomnože s podjelom, rekao je jedan moj kolega.

Ocijenite članak

Korisnički pregled


4.38
(13 glasovi)


samoobrazovanje.rs

Možda vas zanima