back to top

Kreirajte plan sadržajnog marketinga u nekoliko koraka

Da bi imali uspješan sadržajni marketing, neophodan je strateški pristup i poznavanje svoje publike, uprkos tome što mnogi marketinški stručnjaci stvaraju odredišne stranice, blogove ili kopije za objave na društvenim mrežama.

U ovom blogu, prvo ćemo se osvrnuti na šta je zapravo sadržajni marketing, a zatim ćemo istražiti deset koraka koji će vam pomoći da planirate uspješnu strategiju.

  • Postavljanje ciljeva
  • Razumijevanje publike
  • Biranje relevantnih tema
  • Korištenje lijevka marketinga sadržaja za povećanje prodaje
  • Definisanje prioritetnih sadržaja
  • Razvijanje pristupa “Guranje i Povlačenje”
  • Primjena modela “Glavčina i Žbice”
  • Proizvodnja sadržaja za prikupljanje podataka
  • Jačanje brenda kroz zagovornički marketing
  • Postavljanje KPIa i mjerenje uspjeha

Pa da krenemo!

Šta je Content Marketing?

Content marketing je strategija koja uključuje stvaranje i distribuciju vrijednog sadržaja za publiku, a ne direktnu prodaju proizvoda ili usluga.

Bitno je da sadržaj bude relevantan i dosljedan kako bi privukao publiku, pružio informacije, zabavu ili korisnost.

1. Postavljanje ciljeva

Definisanje ciljeva za svaku fazu putovanja kupca pomaže da razumijete njihove motivacije i potrebe i da prilagodite sadržaj prema tome.

Za svaku fazu trebate postaviti KPIove koji su relevantni za vaše poslovanje i koji će služiti kao pokazatelji uspjeha.

Kreirajte plan sadržajnog marketinga u nekoliko koraka

2. Razumijevanje publike

Da biste kreirali relevantan sadržaj, prvo morate razumijeti ko su vaši korisnici i šta im je potrebno. To se može postići istraživanjem i izradom osoba ciljanog kupca.

3. Izbor tema

Relevantnost je ključna stavka u kreiranju sadržaja, jer morate kombinovati ono što želite reći sa onim što vaša publika želi čuti.

4. Korištenje lijevka content marketinga za povećanje prodaje

Sadržajni marketing može značajno uticati na putovanje kupca, a svaka faza zahtijeva specifičan sadržaj i kanale komunikacije.

5. Definisanje prioritetnih sadržaja

Bitno je imati jasno definisane temelje sadržaja koji će podržati vaš brend, kako bi se privukao promet i potencijalni kupci.

6. Razvijanje pristupa “Guranje i Povlačenje”

Kombinacija guranja i povlačenja je važna za efikasnu komunikaciju sa potrošačima i vođenje do kupovine.

7. Proizvodnja sadržaja za prikupljanje podataka

Sadržaj za prikupljanje podataka je onaj koji podstiče korisnike da ostave svoje podatke, kao što su eknjige, infografike, istraživanja, webinari i sl.

8. Jačanje brenda kroz zagovornički marketing

Zagovornici su moćan način da se probijete kroz buku i izgradite povjerenje potrošača u vaš brend. Vrste zagovornika uključuju utjecaje, lojalne kupce i preporuke.

sadržajni marketing
Kreirajte plan sadržajnog marketinga u nekoliko koraka

9. Postavljanje KPIa i mjerenje uspjeha

Definisanje ključnih pokazatelja uspješnosti je važno za praćenje i mjerenje uspjeha vaše strategije sadržajnog marketinga.

Provjerite promet, novi posjetitelji, vreme zadržavanja, konverzije, povratne veze i druge KPIje kako biste dobili uvid u efikasnost vašeg sadržajnog marketinga.

Izvor: ( www.digitalbalkan.com / eBit.hr )

Možda vas zanima