Oglašavanje na Facebooku za mala poduzeća – brzi vodič 2022

Naš kratki vodič pružit će vam savršen pregled kako voditi učinkovitu oglasnu kampanju na Facebooku.

Oglašavanje na Facebooku neophodno je za male biznise. Facebook ima više od milijardu korisnika, stoga je neprihvatljivo reći da ova stranica nudi ogromne mogućnosti oglašavanja. Ali prije nego što počnete stvarati sjajnu grafiku i birati između videooglasa i slideshow oglasa, važno je znati što želite postići.

Navedite svoj cilj oglašavanja

Nepromišljeno puštanje oglasa u prostor društvenih mreža neće uspjeti. Odvojite malo vremena da razmislite o svom cilju oglašavanja.

Koja je svrha oglašavanja? To je ono što želite da vaš oglas postigne. Želite li oglas koji podiže svijest o robnoj marki, privlači promet na vašu web stranicu ili generira prodaju?

Ako niste sigurni, odredite gdje je vaša ciljana publika na putu kupca. Jesu li u fazi svjesnosti, razmatranja ili obraćenja?

Jasan cilj je ključan jer služi kao dodirna točka tijekom cijelog procesa. Određuje tekst oglasa koji ćete koristiti i koliko bi vaš oglas trebao biti “tijesan”.

Na primjer, ako je vaša publika još uvijek u fazi svijesti, nije spremna za oglas koji kaže: “Kupite sada”. Nisu upoznati s vašim proizvodom, pa će njihov mentalni filtar ukloniti vaš oglas kao neželjenu poštu dok se pomiču kroz svoj feed vijesti.

Umjesto toga, oglas u fazi svijesti trebao bi se usredotočiti na pružanje vrijednosti, a ne na povećanje konverzija.

To također omogućuje Facebooku da vam predstavi odgovarajuće formate oglasa. Na primjer, ako pokušavate potaknuti prodaju oglašavanjem određenog proizvoda, možete izraditi Facebook oglas s CTAom koji ljude usmjerava na “Kupite sada”.

  Poboljšajte svoju poziciju na Googleu u 8 koraka

Identificirajte svoju publiku

Loše razumijevanje ciljane publike može naštetiti čak i dobroj reklamnoj kampanji. Ako vaša tvrtka prodaje životno osiguranje, marketing osobama od 18 do 24 godine neće privući mnogo potencijalnih kupaca.

Ali ne radi se samo o osnovnim demografskim podacima poput dobi. Važnu ulogu igraju i interesi. Turistička tvrtka koja obećava dobar provod neće imati puno sreće s reklamama tijekom reklame.

Facebook vam omogućuje filtriranje ciljane publike prema:

  • Mjesto (želite li da vaš oglas ide ljudima koji žive u blizini sveučilišnog kampusa? U centru? U predgrađu?)
  • Godine (Ciljate li na starije osobe? Mlade odrasle osobe? Tinejdžere?)
  • Seks
  • Jezik
  • Interesi

Facebook vam omogućuje ciljanje (pa čak i isključivanje) ljudi koji imaju određene interese. Stoga bi putnička tvrtka koju smo ranije spomenuli bila pametna ciljati na osobe od 18 do 24 godine na koledžu koji vole stranice za putovanja.

oglasavanje na facebooku
Facebook oglašavanje

Također možete stvoriti prilagođenu publiku na temelju postojećih sljedbenika, posjetitelja web stranice ili korisnika aplikacije.

Nakon što pažljivo razmotrite prva dva strateška koraka (ciljeve i publiku), stvaranje oglasa jednostavno je poput prikupljanja marketinških sredstava.

Odredite svoj proračun

Navedite procijenjeni dnevni proračun i odaberite želite li da se vaš oglas prikazuje neprekidno ili određeno vremensko razdoblje. Vaša tvrtka ne mora biti u pokretu da biste se oglašavali na Facebooku. Možete pokrenuti sporu ili jaku kampanju, ovisno o vašem proračunu.

Također možete birati između automatskih i određenih položaja. Facebook preporučuje automatsko postavljanje jer postavlja oglase tamo gdje će ih vaša publika najvjerojatnije vidjeti, što vam štedi vrijeme i vjerojatno je mnogo učinkovitije za vaše poslovanje.

oglasavanje na facebooku
Oglašavanje na Facebooku za mala poduzeća - brzi vodič 2022

Nakon što navedete koliko si možete priuštiti potrošiti, jednostavno je odabrati format oglasa, učitati odgovarajuću grafiku i dodati tekst. Facebook će pregledati i odobriti vaš oglas nakon što naručite.

  3 najlakša načina za preuzimanje glazbe na telefon s YouTubea
oglasavanje na facebooku
Oglašavanje na Facebooku

Trebate Facebook stranicu tvrtke za oglašavanje?

Ne, ali u vašem je interesu da ga nabavite.

Bez Facebook stranice možete prikazivati ​​samo oglase na bočnoj traci poznate kao oglasi u desnom stupcu. Uz Facebook stranicu, oglasi vaše tvrtke mogu se pojaviti u Newsfeedu kao sponzorirani postovi.

Prati, prati, prati

Nadzorna ploča Facebook Ads Managera omogućuje oglašivačima da prate izvedbu svoje kampanje. Nadzorna ploča pruža uvid u angažman, izvedbu, klikove, konverzije i drugo. Također možete prilagoditi svoje mjerne podatke i usporediti izvedbu po kampanjama i vremenskim razdobljima.

Počnite dosezati nove klijente i pretvarati postojeće pomoću Facebook oglasa. Usvajanjem najboljih praksi, možete koristiti diva društvenih medija za unaprjeđenje ciljeva oglašavanja vaše tvrtke.

www.digitalbalkan.com

PREPORUKA

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj