back to top

SEO optimizacija stranice

Digitalni marketing je odavno zavladao svijetom. Kupci danas pretražuju sve na internetu. SEO optimizacija stranice će vam osigurati prvu poziciju.

Život u modernom dobu kojim dominiraju suvremene tehnologije i novi načini marketinga, prodaje, kupnje i komunikacije donio je brojne promjene u svim sferama života koje su ujedno pratile potrebe suvremenog čovjeka. Jedna od stvari koja je došla s razvojem tehnologije, ali i načina prodaje i komuniciranja putem interneta je i ona koja se tiče digitalnog marketinga, a to je SEO optimizacija stranice.

Proces SEO optimizacije stranice

Cilj svakoga tko se bavi nekom vrstom poslovanja putem interneta je kontinuirani rast i razvoj. Jedan od načina da se to osigura je SEO optimizacija stranice za tražilice.

Taj proces zapravo podrazumijeva skup različitih procesa čijim objedinjavanjem i koordiniranim djelovanjem se određena stranica ili stranica dovode na što bolju poziciju u internet pretraživanju, a koja je izravno povezana sa što većim brojem relevantnih fraza.

seo optimizacija stranice
Kako izgleda proces SEO optimizacije stranice

Angažiranje digitalne agencije

Prvi korak svakoga tko se bavi online prodajom usluga ili robe, a želi ostvariti veći broj upita, što dovodi do većeg broja kupaca, jest odabrati odgovarajuću marketinšku agenciju koja će mu u tome pomoći. Na taj se način unapređuje poslovanje pravilnim pristupom i profesionalnim nastupom na internetu.

Individualni pristup i dugogodišnje iskustvo marketinške agencije pridonijet će pronalaženju najboljeg rješenja za ono što klijent želi u skladu s mogućnostima poslodavca i tržišta. Ako posao optimizacije stranica izvedeno na pravi i kvalitetan način, prednosti koje donosi su brojne.

pisanje sadržaja
Pisanje sadržaja i SEO optimizacija stranice

Zajedničkom analizom do boljih rezultata

Ozbiljna i kvalitetna marketinška agencija će svakog klijenta detaljno informirati o svim koracima koji su potrebni u provedbi ovog procesa. Na taj će način moći bolje razumjeti cijeli tečaj, ali ga i pratiti.

Prvi zadatak bit će usmjeren na detaljno istraživanje ključnih riječi koje su bliske poslovanje kojima se klijent bavi, izbor i izbor istih. Uz to dolazi i analiza konkurencije iz iste niše ili niše slične poslovanju klijenta, što je važno.

Ova dva koraka ujedno predstavljaju osnovu za izradu strategije rada. Na temelju njih sljedeći zadatak bit će usmjeren na stručnu procjenu hoće li se morati izraditi nova stranica ili će se SEO optimizacija stranice provesti na već postojećoj. Na temelju toga izrađuje se koncept web stranice.

Sukladno postojećim standardima, karakterističnim za ovaj proces, radi se na kreiranju ili doradi sadržaja na stranicama vezano uz nadopunu informacija o nekim ključnim stvarima (poput opisa za neke usluge, detaljnijih informacija o proizvodu i podjela na kategorije).

To dalje podrazumijeva korekciju svega što je bitno i o čemu ovisi tijek samog procesa.

kako odabrati pravi domen
SEO optimizacija stranice

OFF site SEO optimizacija stranice

U ovoj fazi zadatak profesionalaca je kreirati dolazne linkove na drugim stranicama koji na potpuno prirodan način vode do stranice klijenta, što SEO optimizacija stranice podrazumijeva.

To, s druge strane, utječe na bolje pozicioniranje na organskim pretragama u internetskim tražilicama, ali i povećanje relevantnih posjeta. To dalje dovodi do izravnog povećanja broja upita, ali i povećanja kupnje robe ili usluga klijenta. Osim toga, kontinuirano se stvaraju novi relevantni sadržaji koji su idealni za dijeljenje na društvenim mrežama, što također utječe na autoritet stranice.

Odlika pravih profesionalaca je da kontinuirano prate i analiziraju stranicu i pozicioniranje, čime se prate rezultati i učinci SEO optimizacije stranice, koji se konstantno poboljšavaju i nadograđuju.

SEO definicija

SEO je usmjeren na optimizaciju za tražilice. To se nije promijenilo. Odnosi se na tehnike koje pomažu vašoj web stranici da se češće pojavljuje na stranicama s rezultatima tražilice ili SERP-ovima.

Ovo vašu web stranicu čini vidljivijom ljudima koji traže rješenja koja vaš brend, proizvodi ili usluge mogu pružiti putem tražilica kao što su Google, Yahoo! ili Bing.

Ono što nije ostalo isto jesu tehnike kojima se bolje plasiramo na tržištu. Sve ima veze s algoritmima pretraživanja koje spomenute tvrtke neprestano mijenjaju.

Evo nekih često postavljanih pitanja o ovoj ključnoj praksi.

PREPORUKA

Možda vas zanima