back to top

Što je sadržaj stupa i po čemu se ističete?

Održavanje bloga i redovito stvaranje kreativnog sadržaja nije mali zadatak. Zapravo, redovito stvaranje smislenog i kvalitetnog sadržaja jedan je od najvećih izazova za većinu tvrtki.

Većina ljudi također je zabrinuta zbog količine sadržaja koji proizvode. Međutim, tu mnoge tvrtke griješe. Umjesto fokusiranja samo na kvantitetu i objavljivanje kratkog, ali površnog sadržaja, kvaliteta je mnogo važnija u privlačenju prometa i izgradnji lojalne zajednice.

Sadržaj stupca ili sadržaj stupa je strategija koja odgovara ovom načinu razmišljanja. Ako želite izgraditi kredibilitet i dosljednost svoje robne marke, pravi je fokus na opsežan, dubinski sadržaj visoke kvalitete. Ali prvo, saznajmo što je sadržaj stupova i kako može istaknuti vašu tvrtku i vašu web stranicu.

Što je sadržaj stupa?

Prvo morate razumjeti što je sadržaj stupa kako biste ga mogli učinkovito koristiti. Ako ne znate što koristite ili kako je dizajnirano, to je gotovo kao da gradite kuću od čačkalica i iznenadite se kad padne na prvi nalet vjetra.

Sadržaj stupa ponekad se naziva “sadržaj temelja” i u biti je specifična, dobro definirana tema na koju se fokusira većina vašeg pisanja. to je stupac vašeg sadržaja, stvar koja ga drži.

Sadržaj stupa pruža strukturu i temu za vaše pisanje i može se vizualizirati kao temelj na kojem se gradi vaše pisanje. Ako nemate osnovnu strukturu ili temelj, vaše će se pisanje lako raspasti.

Pillar content nije nova pojava – baš suprotno. Spominje se u člancima od ranih 2000-ih kao vitalni dio pisanja sadržaja. Naravno, ova vrsta sadržaja je malo evoluirala otkako je prvi put spomenuta, ali glavna ideja ostaje u osnovi ista.

Kako se internet mijenjao, a SEO alati postajali sve definiraniji, sadržaj stupa zapravo je postajao sve važniji.

Što je sadržaj stupa

Po čemu se vaš sadržaj stupa ističe?

Pillar sadržaj osmišljen je da koristi vašoj web stranici, a ne da umanji njezinu vrijednost. Ako znate pravilno koristiti sadržaj stupova i možete pisati tako da ga učinkovito odražavate, vidjet ćete da više korisnika posjećuje vašu web stranicu i čita vaš sadržaj. Tražilice također često daju prednost vašoj web stranici i člancima u odnosu na druge stranice koje nemaju glavni sadržaj.

Možete koristiti različite medijske uzorke

Jedna od sjajnih stvari u vezi sa sadržajem stupa je da možete koristiti bilo koji oblik medija koji želite. Nakon što odredite kojim informacijama želite da se vaš sadržaj bavi, možete ga podijeliti u male podskupine ili odjeljke.

Gotovo poput vodiča, sadržaj stupova treba rastaviti na manje dijelove kako bi se lakše čitao. Ne samo da nitko ne želi čitati članak koji izgleda kao seminar ili seminarski rad, već nekim čitateljima može biti teško pratiti i odvratiti pažnju od vašeg sadržaja.

Na primjer, ako je vaš glavni sadržaj poslovni blog, možete podijeliti sadržaj na više postova na blogu, nekoliko tweetova ili postova na društvenim medijima, nekoliko videozapisa, a možda čak i kratki bilten putem e-pošte.

Što je sadržaj stupa

Bolja navigacija i duže utrošeno vrijeme

fokusiranim sadržajem koji se vrti oko glavne teme koja je uvijek IN, posjetitelji vaše web stranice ostat će dulje. Provest će više vremena navigirajući vašom web stranicom, prelazeći sa svake povezane teme na drugu, prelazeći sa svake relevantne stranice na sljedeću.

Budući da postoji mnogo fokusiraniji i razrađeniji sadržaj koji zanima vaše posjetitelje, uživat će dublje zaroniti u temu na vašoj web stranici. Na neki način, to je gotovo kao binging Vašeg kvalitetnog sadržaja i omogućiti posjetiteljima da konzumiraju što više informacija i dobiju odgovore na sva svoja pitanja.

Dijeljenje na društvenim mrežama

Poznato je da je sadržaj stupa razrađen, sadržajan i visoke kvalitete. Zahvaljujući ovim značajkama, mnogo je lakše pridobiti ljude da dijele vaš visokokvalitetni sadržaj na društvenim mrežama.

Možda čak počnete primati organske povratne veze s drugih web stranica koje svoje čitatelje upućuju na vaš sadržaj.

Što je sadržaj stupa

Bolji SEO rang

S toliko više smislenih informacija, podataka, riječi i medija, nije ni čudo da je sadržaj stupova bolje rangiran u tražilicama. Uz povratne veze i dijeljenja koje možete postići, sadržaj stupova može pomoći vašoj web stranici da bolje rangira u tražilicama.

Dosljednost

Želite da vaš brend izgleda čvrsto dosljedan i fokusiran. S pillar sadržajem dobivate upravo to. Vaša će se tvrtka pokazati iznimno kompetentnom u vašoj industriji, a vaša će poruka posjetiteljima biti dosljedna. Sadržaj stupa pomaže vam da uskladite svoju marku i poruku koju šalje s vašim općim ciljevima.

Ukratko

Sadržaj stupa može se koristiti za bilo koje web mjesto. Nije specifičan samo za poslovno pisanje ili poduke, što ga čini tako fantastičnim. Jednostavno pruža jednostavan način da osigurate da je sav sadržaj vaše web stranice povezan i da održavate dosljedan format.

U biti, sadržaj stupova daje čvrstu strukturu vašoj cjelokupnoj strategiji sadržaja. Nitko ne želi posjetiti blog video igrica i vidjeti nešto o kupnji kuhinjskog pribora. Na taj način moći ćete usko definirati polje djelovanja i biti fokusirani na ono čime se vaša tvrtka ili web stranica bavi.


digitalcircleweb.com

Pročitajte i ovo

Možda vas zanima