Klasični automobili budućnosti – Ovi će automobili postati klasici

Automobili postoje već više od jednog stoljeća, a njihovi korijeni mogu se pratiti unatrag do skalamerija na parni pogon i kroz prve izumitelje poput Benz, Maybach i Ford krajem 19. i početkom 20. stoljeća.

Iako neke od prvih automobila možemo vidjeti i danas, većina ih je svoj put završila na odlagalištu otpada ili su kao reciklirani dio nastavili svoj put preko svojih “potomaka”, zahvaljujući agencijama i autootpadima koji otkupljuju i recikliraju automobile.

No, što je izdvojilo automobile koji su postali klasici i koji će automobili postati dio muzejske zbirke u sljedećih 30 godina?

Što je uopće old timer?

Oldtimer je pojam koji ima više značenja. To može značiti ratni veteran, starija osoba ili osoba s Alzheimerom. Ali najpoznatije značenje je ono koje se odnosi na starinski automobil. Možda to niste znali postoji više klasa starinski automobili:

  • Predak prije 31.12.1904
  • Veteran – proizveden u razdoblju od 1.1.1905. do 31.12.1918.
  • Berba – od 1.1.1919. do 31.12.1930.
  • Post berba – od 1.1.1931. godine do 31.12.1945.
  • Porat od 1.1.1946. godine do 31.12.1960.
  • Oldtimer A od 1.1.1961. godine do 31.12.1970
  • Oldtimer B proizvodio se od 1.1.1970. i stariji od 30 godina.

Klasifikacija se također vrši i po stupnju očuvanosti. Međutim, čine li automobil klasikom same godine i očuvanost? Kako bi automobil otišao u povijest i postao klasik mora se po nečemu isticatičak i ako je to značajka koju većina ljudi smatra lošom.

Klasici budućnosti

U suštini Klasični automobil je onaj koji je bio prisutan dok ste odrastali. Možda je to bio auto o kojem ste sanjali u budućnosti. To se naravno mijenja iz godine u godinu, ljudi koji su sada u šezdesetim godinama gledat će automobile iz 50-ih, 60-ih i 70-ih, dok će mlađi ljudi gledati automobile iz 80-ih i 90-ih i novije.

Izazov za sve one koje zanimaju klasični automobili je pogodite koji će automobili postati klasici u sljedećih 30 godina?

Dodge Viper

dodge viper

Manje rafiniran od ostalih superautomobila, Dodge Viper zauzima posebno mjesto u analima povijesti brzih automobila. Riječ je o razdoblju od 2010. do 2016. godine, tijekom kojeg istaknuti dvije generacije Vipera.

Viper nije za one sa slabim srcem. I kako se vozila budu razvijala prema autonomiji, Viper će biti zapamćen kao primjer sirovog, američkog pedigrea.

Mazda RX-8

mazda_rx-8_na_autocesti

Predstavljen 2003., RX-8 bio je navodni nasljednik voljene treće generacije RX-7. I dok je “sedmica” sa svoja dva sjedala i turbo motorom izazivala grijeh, RX-8 motor sa 238 konjskih snaga pričvršćen je na manje brutalnu, ali još uvijek sposobnu šasiju. I da, RX-8 ima poseban set brava za pristup stražnjim sjedalima!

Opušteniji RX-8 bio je hvaljen pobjednik 10 najboljih automobila za 2004., 2005. i 2006. godinu. godina. Ali Mazda se kasnije koncentrirala na druge proizvode i zanemarila razvoj rotacijskog motora, a RX-8 je postao siroče. A kad je 2012. prestala proizvodnja, činilo se da se novi model s rotacijskim motorom više nikada neće pojaviti. Sve dok nije predstavljen prekrasni RX Vision Concept.

Mitsubishi Lancer Evolution

kopljanik

Od svojih deset verzija EVO je izborio mjesto za sebe u povijesti. Svaki od njih ima 2,0-litarski turbo motor, pogon na sve kotače, a EVO X ima čak 400 KS. Tijekom godina EVO je išao rame uz rame s modelom Subaru Impreza STI, ali uspjeh koji je postigao je ono što razlikuje klasični automobil od onog koji je samo star.

U kasnim 1980-ima, Mitsubishi je ozbiljno počeo dominirati reli utrkama s Galantom VR-4 s turbopunjačem i pogonom na sva četiri kotača. Međutim, iako je Galant VR-4 imao određeni uspjeh, bio je prevelik. Dakle, Mitsubishi je stvorio prvi Lancer Evolution EVO I iz 1992. trpajući motor tog automobila u manji Lancer. Njegove uloge u filmovima 2 Brzi 2 Žestoki i Brzi i žestoki a mnoge trkaće video igre su nezaboravne.

BMW E36

klasični automobili budućnosti - ovi će automobili postati klasici

E36 je bio prvi M3 s rednim šestocilindričnim motorom i zajedno sa svojim poznatim 3,0-litrenim motorom sa 282 KS, ljepotica je inženjerstva. Njegova proizvodnja bila je hrabar odmak od vrlo traženog, trkaćeg E30.

E36 M3 dostupan je u svim oblicima kupe s dvoja vrata, limuzina s četvera vrata i kabriolet, a napravljene su posebne varijante uključujući lagani M3 GT, kao i GT2, M3 R i najljepši auto od svih igrica Need For Speed ​​​​ M3 – GTR.

Lotus Elise

lotus-elise

Izgradite automobil s upravljivošću motocikla. To je bila osnovna ideja. Elise je nevjerojatno lagana (oko 740 kg) i gotovo doslovce zalijepljena, ali svojom dinamikom pružila je veliko uzbuđenje.

Postoji nekoliko posebnih izdanja za 111S i 160 sport ali izvorni S1 u svom najčišćem obliku vjerojatno će biti onaj s najvećom vrijednošću u godinama koje dolaze.

Imate malo više novca i pitate se gdje ga uložiti? Kupnja automobila s ovog popisa i njegovo zadržavanje, po mišljenju mnogih, dugoročno bi bila jedna od najpametnijih investicija. Bez obzira zanima li vas samo buduća vrijednost ili rijetkost, ne možete pogriješiti s ovim budućim klasicima.



pixelizam.com

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj