back to top

9 načina da povećate promet na svojoj web stranici s dobrim sadržajem

9 načina da povećate promet na svojoj web stranici – uvod

Krilatica “Content is king” svima je dobro poznata u ovom poslu, no mi kažemo “Content marketing is king”. Zašto? Content marketing je način da svoje (potencijalne) klijente zainteresirate za proizvode ili usluge koje nudite putem uvjerljivog teksta. Tradicionalni marketing prodaje proizvod, dok content marketing prodaje emociju koja će uvjeriti potrošača da mu treba proizvod.

Kako to postići? Sadržajan, zanimljiv i nadasve originalan sadržaj koji potrošačima nudi obilje informacija na temelju kojih će donijeti odluku. Ako i vi tražite način kako potencijalne potencijalne kupce pretvoriti u stalne i zadovoljne kupce, na pravom ste mjestu.

Pređimo na stvar i donosimo vam popis načina za stvaranje sadržaja koji će povećati promet na vašoj web-lokaciji (i više!):

9 načina da povećate promet na svojoj web stranici
9 načina da povećate promet na svojoj web stranici s dobrim sadržajem

SEO, SEO…

Ima entuzijasta koji smatraju da je značaj optimizacije pretjeran, a rezultati koje postižu ne idu u prilog njihovoj tvrdnji. Danas, kada je na internetu poplava sadržaja na sve moguće teme, Optimizacija je dragocjena pomoć kako se vaš tekst ne bi izgubio u moru sličnih.

Search Engine Optimisation, kako na stranici tako i izvan nje, važan je za privlačenje organskog prometa na vašu stranicu. Obratite potrebnu pozornost na odabir ključnih riječi, duljinu i format teksta, izradite međulinkove, ubacite meta opise i alt tekst na slike. Google će cijeniti vaš trud i rad, a to je jedini način da se popnete na njegovim ljestvama.

Optimizacija za tražilice je proces koji zahtjeva pažnju, rad, trud, znanje i vrijeme. Ukoliko ste nedovoljno informirani, obratite se nekoj SEO agenciji koja će profesionalno optimizirati vaš sadržaj, koji će tada moći iskazati svoj puni potencijal.

9 načina da povećate promet na svojoj web stranici
9 načina da povećate promet na svojoj web stranici s dobrim sadržajem

Odabir ključne riječi

Ključne riječi su presudne za dobar SEO. Pisali smo o alatima za istraživanje ključnih riječi. Ima ih mnogo, jednako su dobri i besplatni i oni koji se plaćaju. To će vam dati vrijedan uvid u broj pretraživanja za određene ključne riječi i znat ćete kolika je konkurencija. Ako je vaša stranica u razvoju, odabir ključnih riječi koje su jake i konkurentne neće postići željeni učinak.

U ovom slučaju, bolje je odlučiti se za dugačke ključne riječi ili fraze. Unesite željenu ključnu riječ u Google, pa joj dodajte jedno slovo abecede, kako bi vidjeli koje su srodne riječi. Prijedlozi Google pretraživanja mogu biti od velike pomoći u ovom istraživanju.

Odabir prave teme lakši je nego što ste mislili

Prilikom odabira teme za blog post nemojte se voditi svojim ukusom i interesima. Razmislite o tome što vašu publiku zanima i na koja pitanja traže odgovore. Razmislite o najčešće postavljanim pitanjima o proizvodima i/ili uslugama koje nudite.

Pitanja možete istraživati ​​na svojim i konkurentskim stranicama. Odgovori na ova pitanja traže se stotine puta. Dobar tekst s dobrim odgovorima privući će organski sadržaj na vašu stranicu i dati vam vjerodostojnost. Na vama je samo da dobro istražite.

Naslovi vaših sadržaja moraju biti primamljivi, štoviše – moraju biti neodoljivi!

Naslov je jedan od najvažnijih elemenata vašeg sadržaja jer je izravno odgovoran za privlačenje prometa na stranicu. Pisanje dobrog naslova, u eri bogatoj informacijama, postalo je oblik umjetnosti. Mnogi kvalitetni tekstovi koji nude neprocjenjive informacije ostaju nepročitani zbog nezanimljivog naslova. Prije objave blog posta dobro razmislite je li naslov koji ste odabrali takav da biste i sami kliknuli na njega.

Postoje smjernice za pisanje dobrih naslova, a svode se na sljedeće:

  • Naslov se mora izravno odnositi na napisani sadržaj.
  • Naslov ne smije biti predug.
  • Naslov mora biti dobro napisan.

Dužina i format teksta

Ne postoji čarobna formula za uspjeh sadržaja. Ponudite svojim čitateljima kvalitetu umjesto kvantitete. Ako mislite da je potrebno da tekst ima 500 riječi, te da je sve detaljno objašnjeno, to je sasvim u redu. Isto vrijedi i za dugačke tekstove. Duge tekstove ne zaboravite “razbiti” podnaslovima, kako ne bi bili monotoni za čitanje.

Mijenjajte duljinu i format teksta, ali neka bude jasan i zanimljiv dodavanjem videa, slika, infografika. Tako će svaki čitatelj pronaći sadržaj po svom ukusu.

9 načina da povećate promet na svojoj web stranici
9 načina da povećate promet na svojoj web stranici s dobrim sadržajem

Link – međuveznik

Interne poveznice su poveznice koje stvorite na stranici svoje stranice, a koje vode do drugih, relevantnih stranica, također na vašoj stranici. Prilikom izrade sadržaja obratite pozornost na mogućnosti izgradnje internih poveznica. Oni nisu samo važni za SEO, već pružaju bolje korisničko iskustvo za vaše čitatelje. Konačno, interne veze su jednostavan način za povećanje prometa na vašoj web stranici.

Interne veze uključuju sljedeće:

  • Oni raspoređuju snagu poveznica.
  • Ističu najvažnije stranice na vašem web-mjestu.
  • Oni su svojevrsni sitemap – pomažu posjetiteljima da se kreću po vašoj stranici.

Ne postoji optimalan broj internih linkova, ali je općeprihvaćeno da je pet do deset sasvim dovoljno. Bitno je da su relevantni i da ne kvare korisničko iskustvo, već da čitatelju pruže nove korisne informacije dok putuje vašim portalom.

Stvorite zajednicu svojih čitatelja

Vaši čitatelji žele izraziti svoje mišljenje i dojmove o temama o kojima pišete. Oni žele razgovarati s vama, kao i ljudi sličnih ili sličnih interesa. Zašto im to ne dati? Neka jedan odjeljak vaše stranice bude zajednica ili forum, gdje posjetitelji mogu razgovarati i ostavljati komentare. Potrudite se odgovoriti na sva postavljena pitanja u kratkom vremenu. Na taj način izgradit ćete odnos povjerenja sa svojim čitateljima, što će donijeti dobre rezultate.

Povežite se s drugim poduzetnicima u svojoj niši

Sigurni smo da ponekad posjećujete stranice slične vašoj, kako biste se informirali i pratili njihov napredak. Dok ste već tamo, zašto ne ostaviti komentar? Kada kažemo komentar mislimo na relevantne, kvalitetne i informativne komentare, a ne na spam i nebitan sadržaj. Komentiranje tuđih postova može privući promet na vašu web-lokaciju i način je da svoje ime iznesete tamo.

Analitički podaci

Google Analytics jedan je od najboljih besplatnih SEO alata koji pruža vrijedan uvid u korisne informacije o web-mjestu. Koristeći ga, saznat ćete broj posjeta stranici, izvore iz kojih dolazi promet i demografiju stranice. Vidjet ćete koji se vaši postovi i stranice ističu kao najčitaniji i najpopularniji.

Ove vrijedne informacije mogu vam pomoći u planiranju vašeg sadržaja i njegovoj promociji.

Postoji stvarno mnogo načina da dobrim sadržajem privučete čitatelje na svoju stranicu. Kvalitetan i jedinstven sadržaj, dobro napravljen SEO, jaki naslovi i interakcija s čitateljima samo su neki od ključeva.

Preporuka:

5 stvari koje virtuelna privatna mreža može sakriti i 5 stvari koje ne može

6 najboljih softvera za kloniranje diska na Windows 10

Izreke i citati o sreći

Xiaomi Redmi Note 12 Pro: Recenzija – Vrlo dobar telefon iz srednjeg cjenovnog ranga

Strategija Kako zaraditi novac u online kazinima

Obsidian vs. Pojam: Koja je aplikacija za bilježenje bolja?

Kako održavati svoj stan čistim: potpuni vodič za studente

Možda vas zanima